تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهه مبارک فجر با نواختن گلبانگ انقلاب در سیستان و بلوچستان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دهه مبارک فجر با نواختن گلبانگ انقلاب در سیستان و بلوچستان آغاز شد زاهدان- ایرنا- آیین های ویژه دهه مبارک فجر با نواختن گلبانگ انقلاب در مجتمع شهید بهشتی زاهدان آغاز شد.


به گزارش ایرنا، مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه برنامه هایی در نخستین روز دهه مبارک فجر سالروز بازگشت امام امت (ره) به میهن اسلامی را گرامی داشتند.
برگزاری آیین ویژه گلبانگ انقلاب در مجتمع شهید بهشتی با حضور مسوولان، فرهنگیان، دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم و رژه موتور سواران و تاکسی رانان با عنوان تجدید پیمان با آرمانهای حضرت امام (ره) و شهیدان انقلاب آغازگر آیین های دهه مبارک فجر در سراسر سیستان و بلوچستان بود.
رژه موتورسواران و تاکسی رانان در زاهدان از فرودگاه تا گلزار شهدا بهشت مصطفی از سوی کمیته ورزش و بسیج با همکاری سازمان تاکسی رانی برگزار شد.
همچنین را هاندازی نمایشگاه فرهنگی، هنری و ادبی درنگارخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جشنواره قرآنی خانواده در سرسرای اداره کل تبلیغات اسلامی و برگزاری ویژه برنامه فجر پیروزی، میثاق با رهبری در مسجد آل رسول(ص) اهل سنت از دیگر برنامه های نخستین روز دهه مبارک فجر در زاهدان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از پنج هزار برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی به مناسبت دهه فجر از 12 تا 22 بهمن در سراسر استان برگزار می شود.

حجت الاسلام ˈعباس دانشیˈ افزود: 20 کمیته ستاد دهه فجر استان برگزاری ویژه برنامه های متنوع سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارند.

وی اظهار داشت: دهه فجر هزار و 500 برنامه در مرکز استان اجرا می شود که 60 مورد آن به عنوان برنامه ها محوری با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: جشنواره اگر کتاب نخوانیم با ارسال آثار از 12 استان کشور، 50 ویژه برنامه قرآنی شامل کرسی تلاوت، رقابت های فرهنگی و قرآنی، نشست های تفسیر و مفاهیم قرآن و هم اندیشی در دانشگاهها، رونمایی از دانشنامه هفت جلدی فرهنگ و تمدن استان از شاخص ترین برنامه های اجرایی دهه فجر است.

دانشی اظهار داشت: بیست و پنجمین همایش علمی-تحقیقی مذاهب اسلامی با ارائه 150 مقاله از سوی علما و نخبگان حوزوی و دانشگاهی شیعه و سنی استان های مختلف کشور از امروز آغاز بکار کرد و یادواره نخستین شهید انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان نیز برگزار می شود.

وی گفت: راهپیمایی 22 بهمن به عنوان مراسم اختتامیه برنامه های دهه فجر با دعوت از عموم مردم شیعه و سنی در 50 نقطه سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد. ک/2
653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن