تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802979637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدراسیون باید مربیان خارجی را غرق کند!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مصطفوی:
فدراسیون باید مربیان خارجی را غرق کند!




رییس اسبق فدراسیون فوتبال معتقد است با آمدن مربیان خارجی بی‌کارنامه به فوتبال ایران، ضربه مهلکی به مربیان وطنی زده شد.





ایسنا: رییس اسبق فدراسیون فوتبال معتقد است با آمدن مربیان خارجی بی‌کارنامه به فوتبال ایران، ضربه مهلکی به مربیان وطنی زده شد.

داریوش مصطفوی درباره جابجایی پیاپی مربیان بی‌کارنامه در تیم‌های فوتبال ایران،‌ اظهار کرد: فوتبال به دست کسانی افتاده که زمانی آرزو داشتند با فوتبالیست‌ها عکس یادگاری بگیرند. وقتی فوتبال به دست نااهلش بیفتد اوضاع همین می‌شود. یکسری دلال‌ها وجود دارند که کارشان این است تا مرتب با مدیر، مربی و کاپیتان تیم‌ها در تماس باشند و اهداف خود را به آن‌ها تحمیل کنند.

وی افزود: پول‌های هنگفت را از همین مسیر به مربیان خارجی می‌دهند که هیچ سابقه مثبتی ندارند. همان بلایی که بارها بر سر پرسپولیس آوردند. اگر مدیر باشگاه، فوتبالی بوده و اختیار تام داشته باشد، فریب دلال‌ها را نخواهد خورد. مدیر همچنین باید مشاورانی هم‌تراز یا بالاتر از خودش داشته باشد تا این اتفاقات نیفتد. در فوتبال امروز ما،‌ پول‌های کلان دست کسانی افتاده که چیزی از فوتبال نمی‌دانند و با یک برد احساس آرامش کرده و با یک باخت دست به تغییر جدی می‌زنند. از طرفی هم مدیر غیرفوتبالی می‌خواهد مدام در تلویزیون و رادیو باشد. بنابراین برای جلب توجه حاضر می‌شود مدام مربی خود را عوض کند. ما در هیچ یک از سطوح فوتبال، موفقیت نداشتیم. چون یکسری غیرفوتبالی به آن هجوم آورده‌اند و مثل گوشت قربانی آن را تکه‌تکه می‌کنند.

مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه میدان دادن به مربیان خارجی یعنی با تیشه به جان مربیان داخلی افتادن،‌ تصریح کرد: مربیان خارجی چیزی بیشتر از داخلی‌ها ندارند. فقط چشم وابروهای آن‌ها زیباتر است! آیا می‌توانید در این مربیان خارجی، یک قلعه‌نویی، جلالی، دوستی‌مهر یا مایلی کهن پیدا کنید؟ گناه مربیان ایرانی ما این است که ایرانی‌اند! اما دلال‌ها در این زمینه موفق‌تر ظاهر شدند. می‌توانید فهرستی از دلال‌ها تهیه کنید تا ببینید در آمدشان چقدر است؟ معتقدم باید اساس فوتبال را درست کنید. اگر تیم‌هایمان در چند مسابقه بین‌المللی شرکت نکنند اما ساختاری برای فوتبال درست کنند، بهتر است.

مصطفوی همچنین در بخش دیگری از گفت‌وگو پیرامون تغییرات مدیریتی در راس باشگاه پرسپولیس گفت:‌خوشحالم که علی پروین مدیرعامل شد. ایرادهای زیادی از او می‌گیرند اما با این انتخاب، فوتبال به دست یک فوتبالی افتاد. آنقدر غیرفوتبالی‌ها عملکرد بدی داشتند که دیگر مجبور شدند پرسپولیس را دست پروین دهند. خوشحالم که در سه سال آینده یک غیرفوتبالی و آدم سیاسی هم در فوتبال نخواهد ماند. اما این اتفاق باید با نظارت بیفتد. اگر بتوانیم دولت را قانع کنیم که به فوتبال بودجه اختصاص ندهد مشخص می‌شود چه کسی می‌تواند درآمدزایی داشته باشد.

مصطفوی با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس حرکت خوبی را آغاز کرده است،‌ خاطرنشان کرد: علی پروین ممکن است اصول مدیریت عالی را نداند اما اسطوره پرسپولیس بوده است. من چندین سال است که او را ندیده‌ام اما موافق حضورش هستم. فدراسیون فوتبال باید مربی خارجی را غرق کند! چطور حضور دروازه‌بان‌ها را ممنوع کردید. آمدن مربی خارجی را هم ممنوع کنید و پولی که قرار است به آن‌ها بدهید را خرج آموزش مربی ایرانی کنید. "ویچ"ها در فوتبال ایران آزمایش‌های زیادی داده‌اند اما چیزی از آن‌ها درنیامده است. "بگوویچ"، "بوناچیچ"، این "ویچ" آن "ویچ" چیز به فوتبال ما اضافه نکردند. واقعا حیف که قدر خودمان را نمی‌دانیم،‌ صد حیف!







تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن