تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802986814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدراسيون بايد مربيان خارجي را غرق کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فدراسيون بايد مربيان خارجي را غرق کند
رييس اسبق فدراسيون فوتبال معتقد است با آمدن مربيان خارجي بي‌کارنامه به فوتبال ايران، ضربه مهلکي به مربيان وطني زده شد.

داريوش مصطفوي درباره جابجايي پياپي مربيان بي‌کارنامه در تيم‌هاي فوتبال ايران،‌ اظهار کرد: فوتبال به دست کساني افتاده که زماني آرزو داشتند با فوتباليست‌ها عکس يادگاري بگيرند. وقتي فوتبال به دست نااهلش بيفتد اوضاع همين مي‌شود. يکسري دلال‌ها وجود دارند که کارشان اين است تا مرتب با مدير، مربي و کاپيتان تيم‌ها در تماس باشند و اهداف خود را به آن‌ها تحميل کنند.

به گزارش ايسنا، وي افزود: پول‌هاي هنگفت را از همين مسير به مربيان خارجي مي‌دهند که هيچ سابقه مثبتي ندارند. همان بلايي که بارها بر سر پرسپوليس آوردند. اگر مدير باشگاه، فوتبالي بوده و اختيار تام داشته باشد، فريب دلال‌ها را نخواهد خورد. مدير همچنين بايد مشاوراني هم‌تراز يا بالاتر از خودش داشته باشد تا اين اتفاقات نيفتد. در فوتبال امروز ما،‌ پول‌هاي کلان دست کساني افتاده که چيزي از فوتبال نمي‌دانند و با يک برد احساس آرامش کرده و با يک باخت دست به تغيير جدي مي‌زنند. از طرفي هم مدير غيرفوتبالي مي‌خواهد مدام در تلويزيون و راديو باشد. بنابراين براي جلب توجه حاضر مي‌شود مدام مربي خود را عوض کند. ما در هيچ يک از سطوح فوتبال، موفقيت نداشتيم. چون يکسري غيرفوتبالي به آن هجوم آورده‌اند و مثل گوشت قرباني آن را تکه‌تکه مي‌کنند.

مدير عامل اسبق باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه ميدان دادن به مربيان خارجي يعني با تيشه به جان مربيان داخلي افتادن،‌ تصريح کرد: مربيان خارجي چيزي بيشتر از داخلي‌ها ندارند. فقط چشم وابروهاي آن‌ها زيباتر است! آيا مي‌توانيد در اين مربيان خارجي، يک قلعه‌نويي، جلالي، دوستي‌مهر يا مايلي کهن پيدا کنيد؟ گناه مربيان ايراني ما اين است که ايراني‌اند! اما دلال‌ها در اين زمينه موفق‌تر ظاهر شدند. مي‌توانيد فهرستي از دلال‌ها تهيه کنيد تا ببينيد در آمدشان چقدر است؟ معتقدم بايد اساس فوتبال را درست کنيد. اگر تيم‌هايمان در چند مسابقه بين‌المللي شرکت نکنند اما ساختاري براي فوتبال درست کنند، بهتر است.

مصطفوي همچنين در بخش ديگري از گفت‌وگو پيرامون تغييرات مديريتي در راس باشگاه پرسپوليس گفت:‌خوشحالم که علي پروين مديرعامل شد. ايرادهاي زيادي از او مي‌گيرند اما با اين انتخاب، فوتبال به دست يک فوتبالي افتاد. آنقدر غيرفوتبالي‌ها عملکرد بدي داشتند که ديگر مجبور شدند پرسپوليس را دست پروين دهند. خوشحالم که در سه سال آينده يک غيرفوتبالي و آدم سياسي هم در فوتبال نخواهد ماند. اما اين اتفاق بايد با نظارت بيفتد. اگر بتوانيم دولت را قانع کنيم که به فوتبال بودجه اختصاص ندهد مشخص مي‌شود چه کسي مي‌تواند درآمدزايي داشته باشد.

مصطفوي با اشاره به اينکه باشگاه پرسپوليس حرکت خوبي را آغاز کرده است،‌ خاطرنشان کرد: علي پروين ممکن است اصول مديريت عالي را نداند اما اسطوره پرسپوليس بوده است. من چندين سال است که او را نديده‌ام اما موافق حضورش هستم. فدراسيون فوتبال بايد مربي خارجي را غرق کند! چطور حضور دروازه‌بان‌ها را ممنوع کرديد. آمدن مربي خارجي را هم ممنوع کنيد و پولي که قرار است به آن‌ها بدهيد را خرج آموزش مربي ايراني کنيد. "ويچ"ها در فوتبال ايران آزمايش‌هاي زيادي داده‌اند اما چيزي از آن‌ها درنيامده است. "بگوويچ"، "بوناچيچ"، اين "ويچ" آن "ويچ" چيز به فوتبال ما اضافه نکردند. واقعا حيف که قدر خودمان را نمي‌دانيم،‌ صد حيف!

شنبه 1392/11/12 08:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن