تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818756782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از حضور مربيان كره‌شمالي در بخش بانوان استقبال مي‌كنيمميراسماعيلي: جذب مربيان خارجي براي جودوي ايران هزينه زيادي دارد/به كمك مسئولان نياز داريم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از حضور مربيان كره‌شمالي در بخش بانوان استقبال مي‌كنيمميراسماعيلي: جذب مربيان خارجي براي جودوي ايران هزينه زيادي دارد/به كمك مسئولان نياز داريم
نائب رئيس فدراسيون جودو گفت: حضور مربيان خارجي در تيم ملي هزينه‌هاي زيادي دارد و ما نياز به كمك مسئولان داريم.


آرش ميراسماعيلي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد حضور مربيان كره‌اي در ايران، اظهار داشت: در حاشيه مسابقات قهرماني آسيا در چين مكاتباتي با مربيان كره شمالي انجام داديم كه اگر آنها شرايط حضور در ايران را داشته باشند ما نمي‌توانيم همه مسئوليت را بر عهده آنها واگذار كنيم و قطعا بايد مربيان ايراني هم در كنار آنها حضور داشته باشند.

وي افزود: مي‌خواهيم اگر حضور مربيان كره شمالي در ايران قطعي شد از مربيان ايراني نيز در كنار تيم ملي استفاده كنيم. دوست داريم بهترين مربي دنيا را براي تيم‌هاي ملي‌مان بياوريم، اما بايد مسئولان ما را ياري دهند تا بتوانيم به جودوي كشورمان كمك كنيم.

نايب رئيس فدراسيون جودو در ادامه گفت: روسيه يك مربي ايتاليايي براي همكاري جذب كرده كه ماهيانه 35 هزار يورو به او پرداخت مي‌كند. اين چيزي است كه ما از روس‌ها شنيده‌ايم و ما نيز اگر بخواهيم مربي بزرگي بياوريم قطعا بايد هزينه‌هاي زيادي را پرداخت كنيم.

ميراسماعيلي در ادامه خاطر نشان كرد: مربي كره شمالي سابقه فعاليت در ايران را دارد. ما با او در چين به توافق اوليه رسيده‌ايم، اما هنوز به نتيجه نهايي نرسيده‌ايم.

نايب رئيس فدراسيون جودو گفت: ما از حضور سرمربي بانوان كره شمالي در ايران استقبال مي‌كنيم و در مسابقات قهرماني آسيا با او صحبت‌هاي اوليه را انجام داده‌ايم اميدواريم كه به توافق نهايي برسيم. وي قهرمان آسيا و دارنده مدال طلاي آسيا است.

ميراسماعيلي در پايان گفت: تجربه تلخي از حضور مربيان خارجي در ايران داريم و به همين دليل كنكاش مي‌كنيم تا بهترين مربي را براي تيم ملي انتخاب كنيم. اولويت ما جذب مربي خارجي براي تيم ملي بزرگسالان است؛ چرا كه 9 ماه ديگر ما بازي‌هاي آسيايي اينچئون را در پيش داريم.

انتهاي پيام/م

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن