تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803627693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی سیاست استعماری جدایی دین از سیاست را ابطال کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حجت الاسلام یوسف پور:
انقلاب اسلامی سیاست استعماری جدایی دین از سیاست را ابطال کرد
ساری - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران و ستاد دهه فجر استان ضمن مرور بر دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی سیاست استعماری جدایی دین از سیاست را ابطال کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف پور جمعه شب در همایش طلایه داران انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه روحانیت اولین قشری بود که به ندای امام راحل لبیک گفت و تا پیروزی انقلاب با امام بود و همچنان نیز با رهبری همراه است به صورت ویژه این برنامه تدارک دیده شد تا روحانیت در سال 92 در آغاز سالروز پیروزی انقلاب جشن دهه فجر را  با این همایش آغاز کند.

وی افزود: دهه فجر فرصتی است برای یادآوری جلوه های زیبای پیوند مقدس امام و امت اسلامی.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران و ستاد دهه فجر استان مازندران بیان داشت: این ایام گرامیداشت آزادی از استعمار خارجی و استبداد داخلی، احیاء مجدد اسلام ناب محمدی،گرامیداشت یاد امام، شهدا و جانبازان، حمایت از رهبری فرزانه انقلاب اسلامی می باشد.

حجت الاسلام یوسف پور خطاب به روحانیت حاضر در همایش گفت: شما پرچم داران، مشعل داران و طلایه دارن انقلاب اسلامی هستید که باید حماسه گری، ایثارگری و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزشهای نظام را در این ایام به خوبی برای مردم بیان و تبیین نمایید.

وی تاکید کرد:  یکی از دستاوردهای این انقلاب این است که عقیده سیاسی استعماری جدائی دین از سیاست را ابطال کرد.

لزوم توجه به حفظ وحدت بین علماء و روحانیت

رئیس ستاد دهه فجر استان مازندران افزود: در طی 500سال نظام استعماری غرب و کمونیستی شرق روی عقیده استعماری جدائی دین از سیاست مانور داده و تا حدی نیز آن را جا انداخته ولی این انقلاب توانست  این سیاست استعماری را به خوبی ابطال نماید و نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهد.

حجت الاسلام یوسف پور  با بیان این مطلب که یکی از برنامه ها و اهداف این همایش  وحدت و همدلی بین علما بزرگوار است  که جامعه روحانیت ساری به آن توجه داشته است ابراز داشت: انقلاب اسلامی ما در سایه وحدت و پشت سر رهبری ایستادن توانست در این 35سال همه توطئه های دشمنان را حنثی کند و ایران را به عزت و سربلندی برساند.

وی با تاکید بر اینکه زمانی که مردم را به خدا دعوت می کنیم بایستی خودمان قبلا به خدا رسیده باشیم اظهار کرد: وقتی مردم را به وحدت و همدلی می خوانیم خودمان نیز باید وحدت و همدلی رسیده باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با ابراز امیدواری از اینکه ملت ایران با رهبری امام خامنه ای  و با پرچم علما و روحانیت و مرجع عظام راه انقلاب را تداوم ببخشد افزود: در این ایام مبارک در مساجد، حسینیه ها و ادارات از این موقعیت حمایت شود. یوسف پور در پایان سخنانش تاکید کرد: وحدت و همدلی علما بهترین و معتبرترین اسوه برای مردم خواهد بود. مقام به عنوان مانع بندگی ضررش از مال و شهوت بیشتر است/ انسان در ابدیت شریک خداست

آیت الله نظری خادم الشریعه استاد درس خارج از فقه و اصول حوزه با بیان اینکه مقام یک وجود اعتباری است و واقعیت ندارد گفت: مقام به عنوان مانع بندگی ضررش از مال و شهوت و دیگر موانع بندگی بیشتر است.

وی اظهار داشت: خدا جهان را بر اساس الوهیت، ربوبیت و عبودیت آفریده است و دین در نزد خداوند اسلام است و خداوند عالم را تربیت و اداره می کند و وظیفه انسان عبودیت است.

آیت الله نظری خادم الشریعه در این همایش در بیان  رابطه الوهیت و ربوبیت گفت:  در دو امر الوهیت و ربوبیت  هیچ اشکالی نداشت ولی هرچه که هست در عبودیت اشکال پیدا شد.

وی  ابراز داشت: بین نعمات الهی نعمت هدایت بهترین نعمت است چرا که وسیله رسیدن انسان به مقصد است و خداوند متعال بشر را هم عقلی و هم شرعی راهنمائی نموده است.

استاد درس خارج از فقه و اصول حوزه با بیان اینکه با عقل انسان تا حدودی می تواند مقصد را بیابد ولی در بقیه موارد از طریق شره و قرآن می تواند به هدایت برسد.

آیت الله نظری در پاسخ به چرائی موانع بندگی بیان داشت: مال دنیاو زینتهای آن به همراه مقام مانع بندگی است و در این میان مقام با وجود آنکه اعتباری بوده و نه عرض است و نه جوهر ضرر آن از واقعیتهای شهوت،زن و فرزند و مال بیشتر است.


۱۳۹۲/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن