تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819271894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولويت برنامه هاي دهه فجر استكبارستيزي است/ اجرای 300 برنامه در گلوگاه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران سرهنگ حسینی:
اولويت برنامه هاي دهه فجر استكبارستيزي است/ اجرای 300 برنامه در گلوگاه
گلوگاه - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه ناحيه گلوگاه گفت: اولويت برنامه هاي دهه فجر ما استكبارستيزي و مقابله با استكبار است.



سرهنگ حسن حسني در گفتگو با خبرنگار مهر با گراميداشت دهه فجر افزود: دهه فجر، دهه نور و روشنايي و پيروزي ملت غيور ما بر ياوه گويي ها و زياده خواهي استكبار و دشمنان نظام است و امسال اين جشن انقلاب با شكوه و بزرگي بيشتري برگزار مي شود.

وي اظهار كرد: استكبار از ابتداي انقلاب با تحريكات و برنامه هاي مختلف در فكر براندازي اين نظام بوده و درايت و هوشياري مردم و ولايت پذيري و گوش به فرمان ولايت بودن مردم ما را در امان نگه داشته و لذا ما هيچ نوع رابطه اي را با استكبار قبول نداريم.

حسني گفت: استكبار و در سركردگي آن آمريكا دشمن شماره يك ما است و تا زماني كه ديكتاتوري استكبار بر جهان سلطه داشته باشد ما همچنان با قوت شعار مرگ بر آمريكا را سر داده و اعلام انزجار از برنامه هاي شيطاني شان داريم.

وي افزود: ملت ما با حضور با صلابت خود در برنامه هاي دهه فجر و راهپيمايي 22 بهمن امسال به جهانيان ثابت مي كنند كه همچون فجرآفرینان سال 57 در مسیر پیشرفت و تعالي همه جانبه کشور عزيزمان ايران اسلامي قدرتمندانه ايستاده اند.

حسني ادامه داد: هر چه میزان مشارکت و حضور مردم در برگزاری و اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر بیشتر و پر رنگ‌تر باشد، اثربخشی و موفقیت آن نیز افزایش پيدا مي كند و برنامه ريزي هاي دشمن را به بن بست خواهد كشيد.

فرمانده سپاه گلوگاه با اشاره به اجرايي شدن حدود 300 برنامه ها در سطح شهرستان گلوگاه در طول دهه فجر خاطر نشان كرد: اين برنامه ها با هدف بصيرت افزايي در بين قشر جوان و نوجوان و شعار استكبار ستيزي برگزار مي شود.

حسني يادآور شد: غباروبي مزار شهدا، نشست هاي طرح صالحين، ديدار با امام جمعه، مسابقات فرهنگي و ورزشي، ديدار با خانواده هاي شاهد، برگزاري نمايشگاه، آذين بندي پايگاههاي بسيج، برپايي جشن انقلاب در سطح پايگاهها، برگزاري مسابقات قرآن، شركت يكپارچه بسيجيان در راهپيمايي 22 بهمن از جمله برنامه هاي اولويت دار ما در طول دهه فجر است.


۱۳۹۲/۱۱/۱۲ - ۰۸:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن