تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820562143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفان اقدامات نژاد پرستانه در شهر آتن دست به تظاهرات زدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مخالفان اقدامات نژاد پرستانه در شهر آتن دست به تظاهرات زدند آتن- ایرنا- شهروندان آتنی مخالف با اقدامات نژاد پرستانه در کشورشان، به برپایی تظاهرات در شهر آتن دست زدند


به گزارش جمعه شب ایرنا، شهروندان آتنی جمعه شب با تجمع در محلی که چندی پیش ˈپوولوس فیساسˈ خبرنگار و فعال سیاسی به قتل رسیده بود، به نشانه مخالفت با اقدامات تروریستی، تبعض نژادی و فاشیزم، دست به تظاهرات زدند.
گرچه هنوز دادگاه یونان فرد خاصی را در این باره متهم نکرده اما احزاب سیاسی و به خصوص احزاب سیاسی چپ گرا، اعضای گروه تندوری نئونازی را متهم به قتل این خبرنگار و فعال سیاسی می کنند و نیروهای امنیتی یونان پس از مدت کوتاهی از این واقعه، در یک اقدام سریع، رییس و تعدادی از اعضای رده بالای این حزب تندوری نئونازی را دستگیر و روانه زندان کرده است.
در این اواخر فعالیت های تبعض نژادی و ظاهرشدن اعضای گروه تندروی نئونازی در محل های مختلف و ایجاد درگیری هایی در نقاط مختلف شهر آتن افزایش یافته است.
گفتنی است که پس از دستگیری رییس و شماری از اعضای رده بالای حزب تندروی نئونازی، ˈخریسی اوگیˈ (فجرطلایی) که حدود 3 ماه پیش توسط نیروهای امنیتی صورت گرفت، از حضور اعضا و طرفداران این حزب در محل های مختلف تا حد زیادی کاسته شده بود اما در این اواخر حضور آنان افزایش یافته است.
اعضا و طرفداران این حزب تندروی نئونازی با نزدیک شدن برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا و تعیین نمایندگان یونانی در پارلمان اتحادیه اروپا، دست به تظاهرات می زنند؛ به تجمعات دیگر احزاب سیاسی حمله می کنند و بر حملات خود علیه مهاجران خارجی افزوده اند.
بر اساس گزارش رسانه های خبری یونان از شهر تسالونیک و تعدادی دیگر از شهرهای بزرگ این کشور، تظاهرات مشابه ای علیه تعبض نژادی، فاشیزیم و اقدامات نژادپرستانه برپا شده و تظاهرکنندگان با سردادن شعارهایی از دولتمردان خواستند که مانع اقدامات نژادپرستانه گروه تندروی نئونازی و اقدامات نژادپرستانه نیروهای امنیتی در نقاط مختلف کشور شوند.
اروپام**2170**1504
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن