تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819897606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کولاک شدید، تردد خودروها را در گردنه های خراسان شمالی مختل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کولاک شدید، تردد خودروها را در گردنه های خراسان شمالی مختل کرد بجنورد- ایرنا- بارش برف و کولاک شدید، تردد خودروهای عبوری را در محورهای اصلی و فرعی استان خراسان شمالی مختل کرده است.


به گزارش ایرنا هم اکنون تردد خودروها در تمام گردنه های 21 گانه استان خراسان شمالی با زنجیر چرخ نیز با کندی انجام می شود و پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای این استان ممانعت می کند.
مرکز مدیریت راههای استان خراسان شمالی از رانندگان خودروهای سبک و سنگین خواست به دلیل وضع نامناسب جوی و کولاک شدید که موجب کاهش دید نیز شده از تردد غیر ضروری در محورهای این استان به خصوص گردنه های اسدلی محور بجنورد- اسفراین و گردنه امین الله محور بجنورد- جنگل گلستان خوداری کنند.
این مرکز از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، خواست علاوه بر اطمینان از سالم بودن خودروها، ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ، باک خودروها را از بنزین پر کنند و در صورت امکان، تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.
همچنین طبق گزارش اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به دلیل بارش برف و کولاک شدید راههای روستایی واقع در مناطق کوهستانی شهرستان های بجنورد، شیروان، راز و جرگلان و اسفراین مسدود شده و اکیپ های راهداری سرگرم بازگشایی این مناطق هستند.
در زمان حاضر بارش برف در تمام مناطق استان خراسان شمالی ادامه دارد و براساس پیش بینی هواشناسی هوای استان تا روز دوشنبه تمام ابری همراه با بارش برف خواهد بود.ک3
2712**626**1504
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن