تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802401930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب ایران موجی از بیداری اسلامی در بین مسلمانان به وجود آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انقلاب ایران موجی از بیداری اسلامی در بین مسلمانان به وجود آورد کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه صحنه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی که نتیجه وحدت کلمه ملت و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) بود توانست موجی از بیداری در ملل اسلامی بوجود آورد.


به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈاحمد زارعیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد تا توانمندی ها و قدرت مردمی ملت ایران در جهان آشکار شود و به واسطه این پشتوانه عظیم مردمی، پیروزی های پی در پی را نصیب نظام جمهوری اسلامی کند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان با وقوع انقلاب اسلامی ضربات سختی را از مردم ما خوردند و دستشان از کشور کوتاه شد، لذا همواره درصدد انتقام گیری از انقلاب هستند.
خطیب جمعه صحنه در ادامه به آثار انقلاب در داخل و خارج از ایران اشاره کرد و افزود: ریشه کن شدن رژیم پهلوی که میراث 2500 سال ظلم و خیانت در ایران بود، از مهمترین آثار پیروزی انقلاب در داخل کشور است.
وی همچنین آغاز موج بیداری ملل مسلمان در بین کشورهای اسلامی، تثبیت اعلام نه شرقی و نه غربی و اتکا به خداوند و اعتقادات به حق را از آثار انقلاب اسلامی ایران در خارج از کشور عنوان کرد.
حجت الاسلام زارعی، بر لزوم پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده، شهدای زیادی برای پیروزی انقلاب خون داده اند که باید برای پای بندی به این ارزش ها و آرمان ها، از انقلاب حفاظت و در مقابل دشمنان از آن دفاع کنیم.
وی با بیان اینکه انقلاب آزادی،استقلال و امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آورد ادامه داد: مردم باید به صورت خود جوش جشن های انقلاب را برگزار کنند زیرا کمرنگ شدن جشن ها و فراموش کردن ایام الله دهه فجر خیانت در حق کشور و شهدا به شمار می رود.
امام جمعه صحنه در ادامه اظهار داشت: به نظر می رسد سران زورگوی آمریکا به چیزی غیر از حل مسائل هسته ای می اندیشند؛ از جمله تحقیر و شکستن اقتدار ملت ایران و در نهایت به بن بست کشاندن نظام و دولت برخواسته از اراده مردم است.
وی افزود: این که گفته می شود آمریکا ایران را به دلیل مساله هسته ای تحت فشار قرار می دهد یک بهانه است و حتی اگر مشکل هسته ای نیز حل شود باز بهانه ای دیگر از سوی آنها مطرح خواهد شد.
حجت الاسلام زارعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات ژنو 2 گفت: این مذاکرات به علت اینکه منافع ملت سوریه را در نظر نگرفته بود نتوانست به نتایج مطلوبی که آمریکا مدنظر داشت دست یابد و با شکست خاتمه یافت.
امام جمعه صحنه گفت: دشمنان در سوریه به دنبال دولت انتقالی هستند که البته تشکیل چنین دولتی خواب و خیال دشمن است و هرگز عملیاتی نخواهد شد.
وی در پایان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی بیان داشت: حرکت به سمت خداوند و کسب تقوای الهی جز به وسیله خواندن نماز شب درک نمی شود.
7454/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن