تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819117523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به مسائل اقتصادي مردم مهمترين مسئله بودجه سال 93 است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان آيت الله نورمفيدي:
توجه به مسائل اقتصادي مردم مهمترين مسئله بودجه سال 93 است
گرگان- خبرگزاري مهر: نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به لایحه بودجه سال آتی گفت: مهمترین مساله در بودجه 93 توجه به مسائل اقتصادی است و تا تولید در این کشور رونق پیدا نکند مشکلات امروز اقتصادی ما رفع نخواهد شد و مشکل بیکاری با تولید داخلی حل می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر جمعه  در خطبه های این هفته نماز سیاسی عبادی شهر گرگان افزود:  البته اولویت مسائل اقتصادی باید بر تکیه بر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد، صورت گیرد و متکی بر نفت نباشیم، زیرا اگر در شرایط تحریم قرار بگیریم، نمی توانیم نفت را به فروش برسانیم و در اقتصاد به مشکل خواهیم خورد. وي ابراز داشت: امروز باید تولید در این کشور به عنوان فرهنگ و یک عمل صالح مطرح شود و آن هم تولیدی که بتوان با جنس های خارجی رقابت کند، که این بهترین عمل صالح است. آيت الله نورمفيدي تصریح کرد: تولیدگران را باید تشویق و ترغیب کرد و آنها را وارد میدان کرد و بخش خصوصی باید در میدان فعال شود و دولت باید به آنها کمک کند. وی ادامه داد: امروز مهمترین وظیفه بانک ها برای کمک به بخش خصوصی این است که تسهیلاتی که می دهند به سمت تولید به خصوص در کشاورزی، صنعت و گردشگری برود، نه اینکه این سرمایه عظیمی که در اختیار بانک ها است به شکل های دیگر خرج شود. امام جمعه شهرستان گرگان خاطرنشان كرد: امروز در هیچ کجای دنیا کسی نمی تواند مدعی این باشد و یا بگوید که ایران استقلال ندارد و زیر سلطه بیگانگان باشد. وي ادامه داد: امروز تصمیم گیری کشور برعهده مردم می باشد، زیرا  در گذشته وضعیت کشور اینطور نبود و از جاهای دیگر، فرمان می آمد. آيت الله نورمفيدياظهار داشت: همه تصمیمات امروز در نظام جمهوری اسلامی اعم از حضور در انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی برعهده خود مردم می باشد. وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف این نظام و انقلاب بر این بوده که حرکت کلی کشور براساس ارزش های اسلامی باشد و از چارچوب دین خارج نشود و قوانین و مقررات کشور که اتخاذ می شود، احکام شرعیه بر آن منطبق باشد و دارای ارزش های اسلامی باشد. آیت الله نورمفیدی گفت: این مملکت دهها بلکه قرن ها زیر سلطه بیگانگان بود و در این کشور یا غرب و یا شرق و یا در مقطعی هر دو حکومت و سلطه می کردند و رسما آمریکائی ها بر این کشور حکومت داشتند. به گفته وي ، آنها حتی بر ارتش، آموزش و پرورش، اقتصاد و مسائل و سیاست های داخلی و خارجی ما حکومت داشتند و این در واقع یک منجلاب برای کشور ما محسوب می شد که زیر سلطه بیگانگان باشد. نماينده ولي فقيه در شهر گرگان  یادآور شد: ما این انقلاب را با این شرایط به دست آوردیم و تا امروز نگه داشته ایم و خدشه ای به آن وارد نشده است، البته این مهم به این معنا نیست که مشکلی نداریم و اگر مشکلی وجود دارد یا از سوی خودمان است و یا از سوی بیرون ها و بیگانگان به وجود می آید که باید در این خصوص مقاومت داشته باشیم و با تدبیر، درایت و برنامه ریزی مشکلات را حل کنیم.


۱۳۹۲/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن