تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی کودکان کار به موزه می روند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: وقتی کودکان کار به موزه می روند جامعه > آموزش - کودکان کار افغانی از موزه علوم و فناوری دیدن کردند.
کودکان کار با ورود به حیات موزه هیجانی ناشناخته در وجودشان شکل گرفته بود، هنوز درک نکرده بودند که کجا آمده‌اند و قرار است چه چیزی ببینند.


کودکان کار آنها که روزگارشان با کار و زندگی سخت گره خورده است برای چند ساعتی هم که شده کار و مشغله زندگی را فراموش کرده به کودکیشان قدم گذاشتند.


کودکان کار این کودکان با همه بازدیدکنندکان موزه فرق داشتند، برق نگاهشان و صدای خنده هایشان بیشتر از همیشه خوشحالتان می‌کرد.


کودکان کار هیجان‌انگیزترین بخش بازدید از این موزه مشارکت کودکان در برنامه جنگ فیزیک بود. با انجام اولین آزمایش فیزیک یخ بچه‌ها آب شد.


کودکان کار موزه علوم فناوری ایران موزه ای است که بازدیدکننده‌های آن می‌توانند آزادانه در گالری‌های قدم بزنند، از دیدن پدیده‌های علمی لذت ببرند، با تجهیزات آن کار کنند و در فضایی دوسویه به دنبال پاسخ برای پرسش‌های علمی باشند.


کودکان کار کودکان بعد از روزها کار توانستند در موزه تفریحی هم داشته باشند


کودکان کار بیشتر این کودکان تبعه افغان بودند و با کمک خیرین توانسته‌اند دفتر و کتابی غیر از مشق و حساب زندگی به دست بگیرند و تجربه‌ای تازه داشته باشند از زندگی.


کودکان کار هیجانی که تا زمان سوار شدن به اتوبوس همراهشان بود. با پایان بازدید از موزه این کودکان رفتند و اما نگاه‌هایشان را جا گذاشتند در خاطره این ساختمان قدیمی.


کودکان کار دانش‌آموزان از نزدیک می‌توانستند با مباحث ساده‌ای مثل فشار، هوا و نیرو آشنا شوند.




  به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز پنج شنبه خیابان سی تیر حال و هوایی دیگر داشت. حدود 40 نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی مدرسه جویندگان دانش ویژه کودکان کار و خیابان آمده بودند تا از موزه علوم و فناوری بازدید کنند و از نزدیک با مباحث علمی آشنا شوند.
بیشتر این کودکان تبعه افغان بودند و با کمک خیرین توانسته‌اند دفتر و کتابی غیر از مشق و حساب زندگی به دست بگیرند و تجربه‌ای تازه داشته باشند از زندگی. بازدید از این موزه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا 4 عصر و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر به خیابان امام خمینی، خیابان سی‌تیر موزه علوم و فناوری در محل سابق کتابخانه ملی مراجعه کنند.   عکس: مونا ثباتی

47232  



جمعه 11 بهمن 1392 - 14:44:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن