تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803172347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد قاطع با مواد مخدر جزو اقدامات اساسی پلیس است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران سرهنگ آدینه وند:
برخورد قاطع با مواد مخدر جزو اقدامات اساسی پلیس است
پیشوا - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی پیشوا گفت: امروز برخورد با مواد مخدر و سرکردگان باندهای قاچاق، یکی از اولویتهای مهم امنیت ملی کشور است.



سرهنگ سلمان آدینه وند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شرق استان تهران اظهار داشت: شورای هماهنگی استان تهران به دلیل وسعت و جمعیت به سه حوزه شرق، غرب و مرکزی تقسیم شد تا امکان ارجاع دقیق ماموریت‌ها از ‏سوی ستاد و تحقق سیاست‌های ابلاغی توسط مجریان امر فراهم شود.

فرمانده نیروی انتظامی پیشوا افزود: از وظایف مهم این شورا فراهم کردن زمینه مبارزه با فعالیت های مرتبط مواد مخدر، ایجاد زمینه مناسب برای مبارزه با تهدیدها، فراهم کردن زمینه لازم برای مبارزه با مواد مخدر، ایجاد زمینه های مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد، استفاده از امکانات حقوقی و قضایی، فراهم کردن زمینه های لازم برای شناسایی دارایی های قاچاقچیان، فراهم آوردن زمینه های علمی و مالی برای بهینه سازی برنامه ها، تهیه و تدوین جلسات شورا و برگزاری سمینارهای مختلف علمی از جمله وظائف این شوراست.

سرهنگ آدینه وند اضافه کرد: توجه به محیط داخلی و خارجی در ارتباط با تدوین هر راهبردی، از موضوعات مهم و اساسی محسوب می شود و در محیط خارجی ما باید بتوانیم بهترین بهره وری را با توجه به امکانات و پتانسیلها داشته باشیم که یکی از فرصت های بسیار مهم، ایجاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

وی ادامه داد: اعتياد به مواد مخدر بخش قابل توجهي از منابع انساني، سرمايه هاي اجتماعي و اقتصادي جامعه را از بين مي برد و جرائم متاثر از اعتياد از قبيل طلاق، خودكشی، سرقت، فروپاشي خانواده ها، ضرر و زيان مالي به  جامعه تنها بخشي از پيامدهاي اين پديده شوم است.

این مسئول با اشاره به اثرات سوء مصرف مواد مخدر در جامعه به ویژه در میان نسل جوان اظهار داشت: امروز برخورد با مواد مخدر و سرکردگان باندهای قاچاق، یکی از اولویتهای مهم امنیت ملی کشور است و باید در این زمینه به صورت ساختاری و بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب، جهادی عمل شود.

آدینه وند بر آموزش هاي همگاني، حرفه آموزي معتادين بازپروري شده و بازگشت آنان به جامعه تأكيد و عنوان کرد: اين امر نياز به جديت و پشتكار بيشتر در ميان مسئولين، خانواده ها و شوراي مبارزه با مواد مخدر است و بازگشت اين افراد به سلامت جامعه كمك بيشتر خواهد كرد.

وی یادآور شد: باتوجه به سخنان مقام معظم رهبري كه از جوانان و مردم مي خواهند به مقابله جدي با خطر اعتياد بپردازند و مسئولان بايد عزم خود را بيشتر كنند و با فعاليت بيشتر در اين بخش هماهنگي هاي لازم و ضروري را افزايش دهند تا دستاوردهاي مثبت تري حاصل شود.

فرمانده نیروی انتظامی پیشوا مشارکت مردمی را در شناسایی و معرفی قاچاقچیان مبارزه با مواد مخدر گسترده خواند و یادآور شد: عمده مطالبات مردمی در حوزه امنیت، مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان تابلو و ولگرد است.

وی ضرورت گسترش پیشگیری اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر را حائز اهمیت دانست و گفت: موفقیت مبارزه با مواد مخدر در کاهش تقاضاست و با فرهنگ سازی باید عواقب مصرف مواد مخدر را به خوبی برای هریک از اعضای جامعه تفهیم کرد تا رغبتی برای استعمال مواد مخدر به وجود نیاید.

آدینه وند تأکید کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر ایران علاوه بر دارا بودن ایده‌های منحصر به فرد از پتانسیل خاصی برخوردار است به نحوی که این امر بستر مناسبی برای تعامل و همکاری بیشتر با کشورهای مختلف دنیا به منظور مبارزه با موادمخدر را فراهم می‌کند.
 


۱۳۹۲/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن