تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804625631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش شهرستان قدس قابلیت قهرمانی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران
ورزش شهرستان قدس قابلیت قهرمانی را دارد
قدس - خبرگزاری مهر: فرماندار قدس گفت: ورزش و ورزشکاران این شهرستان قابلیتها و توانمندی های فراوانی دارند و می توانند با اندکی توجه بیشتر مسئولان در عرصه های بین المللی افتخار کسب کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، نورمحمد فردی عصر پنج شنبه در مراسم تجلیل از تیم والیبال بانوان قدس که قهرمان لیگ دسته دو کشور شده و به لیگ یک راه پیدا کرده است، اظهار داشت: شهرستان قدس در امر و حوزه ورزش حرف هایی بسیاری برای گفتن دارد و با حمایت ویژه مسئولان می تواند در عرصه های بین المللی بدرخشد.

وی افزود: امکانات و اعتبارات اداره ورزش و جوانان اندک و محدود است به همین دلیل افراد ورزش دوست باید از ورزش و ورزشکاران حمایت داشته باشند تا موفقیتهای بیشتری کسب شود، بنابراین فراهم آوردن زمینه و بستر حضور بخش خصوصی در ورزش ضروری است.

این مسئول ادامه داد: جمعیت قدس جمعیت جوانی است بنابراین باید به حوزه ورزش و فرهنگ توجه بیشتری شود، زیرساختهای ورزشی شهرستان بسیار محدود و نامناسب است به طوری که سرانه فضای ورزشی این شهرستان 75 سانتیمتر کمبود دارد و 15 سالن ورزشی نیاز است تا به حد استاندارد کشوری برسد.

فردی عنوان کرد: قدس در نزدیکی تهران مشکلاتی دارد که بسیاری از شهرستان های دور افتاده هم ندارند، کمبود امکانات و اعتبارات اصلی ترین مشکلات ورزش این شهرستان است برای رفع مشکلات باید برنامه ریزی دقیق صورت گیرد تا در جهت رشد و توسعه ورزش شهرستان گام بردارند.

صنعتگران از ورزش شهرستان قدس حمایت می کنند در ادامه جلسه رئیس ورزش و جوانان قدس اغلام کرد: بانوان ورزشکار قدس با شایستگی توانستند اسم شهرستان را بر سر زبان ها بیندازند و با قهرمانی در لیگ دسته دو کشور به مسابقات دسته اول راه پیدا کنند.

ابوطالب آذربرا افزود: مجموعه صنعتگران قدس همواره از تیم های ورزشی این شهرستان حمایت می کنند و اگر این حمایت نبود تیم ها نمی توانستند با بودجه اندک اداره ورزش و جوانان در مسابقات شرکت داشته باشند، ورزشکاران شهرقدسی توانمندی بسیاری دارند در همه عرصه ها و با افتخارآفرینی های خود این امر را ثابت کرده اند و با توجهات بیشتر می توانند موفقیت های مطلوبی کسب کنند. بانوان قدسی با دستان خالی افتخارآفرینی کردند

همچنین نایب رئیس هئیت والیبال قدس و سرمربی تیم والیبال بانوان اعلام کرد: بانوان شهرستان با دستان خالی توانستند افتخار آفرینی کنند و در برابر تیم های قدرتمند و با پشتوانه به برتری برسند.

اکرم فیروز زارع افزود: این بانوان توانستند گام اول را بردارند ولی برای بقا در لیگ دسته اول نیازمند حمایت بیشتر مسئولان هستند، اکنون بازیکنان این تیم در کشور شناخته شده اند و حتی یکی از بازیکنان تیم به نام " شکیلا صدری" به تیم ملی کشور دعوت شده است.

وی افزود: این شهرستان با این توانمندی ورزشکارانش امکانات محدودی دارد به طوری که تیم والیبال بانوان سالن مناسبی برای تمرین ندارد، البته زمین موجود است اما برای ساخت مشکلاتی وجود دارد، از مسئولان تقاضا می شود برای رفع این مشکل به هئیت والیبال کمک کنند.
 


۱۳۹۲/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن