تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818890461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترس معترضان تایلند از دخالت ارتش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




ترس معترضان تایلند از دخالت ارتش خبرگزاری رسا ـ مخالفان ضد دولتی از بیم حضور ارتش اعلام کردند مانع برگزاری انتخابات نخواهند شد.



به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، یورونیوز در گزاشی به بررسی تحولات اخیر در تایلند پرداخت. در این گزارش آمده است: رهبر تظاهرکنندگان معترض به دولت در تایلند امروز پنجشنبه اعلام کرد که مخالفان برای شرکت نکردن مردم در انتخابات پیش رو تلاش نمی کنند. 
سوتپ تائوگسوبان تاکید کرده است که این تصمیم با وجود مخالفت معترضان با برپایی انتخاباتی است که قرار است روز یکشنبه برپا شود گرفته شده است. 
وی گفت: ما با انتخابات مخالفیم ولی مانع برپایی اش نمی شویم، در غیر اینصورت برخی می توانند بگویند که ما حقوق مردم را نقض می کنیم. بنابراین هرکه بخواهد می تواند رای دهد اما آنچه که ما در پی آن هستیم این است که بگوییم اگر با ما موافقید رای ندهید.
این موضع مخالفان یک روز پس از آن بیان شد که ارتش تایلند با صدور بیانیه ای اعلام کرد، برای حفظ امنیت انتخابات و رای دهدگان با تمام قوا در روز انتخابات به کمک پلیس این کشور خواهد آمد.
به نظر می رسد مخالفان ضد دولتی بیم آن دارند که حضور پرقدرت ارتش در روز انتخابات سبب خنثی شدن تمامی فعالیت های آنها از روز آغاز اعتراضات شود و اوضاع در این کشور به نفع دولت خاتمه یابد.
لازم به ذکر است اعتراض های خیابانی در بانکوک از حدود 2 ماه پیش علیه فقر و فساد دولت آغاز شده است. معترضان خواستار جایگزینی شورای مردمی به جای دولت ینگلاک شیناواترا هستند.
از پایان ماه نوامبر سال گذشته میلادی 10 نفر جان خود را از دست داده و بیش از 570 نفر در درگیری ها مجروح شده اند./1415/ 1409/ح



۱۳۹۲/۱۱/۱۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن