تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803666130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش سهم مالیات و تقویت درآمد پایدار دولت از امتیازات بودجه سال آتی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شجاعی‌کیاسری در موافقت با کلیات لایحه ی بودجه 93؛‌
افزایش سهم مالیات و تقویت درآمد پایدار دولت از امتیازات بودجه سال آتی است
عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس در دفاع از کلیات بودجه 93 اظهار داشت: افزایش سهم مالیات و تقویت درآمد پایدار دولت از امتیازات بودجه امسال است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در جلسه علنی امروز بهارستان در دفاع از کلیات لایحه بودجه 93 اظهار داشت: اولین دلیل برای دفاع از بودجه این است که  همه همکاران در سال‌های گذشته شاهد  لوایح بودجه‌ای بودند که از بی‌انضباطی رنج می‌برد و مسائل و مشکلات فراوانی را در مرحله و عرصه‌ عمل و اجرا به همراه داشت.
 
وی ادامه داد: ما باید در مسیر رسیدن به اهداف کلان وظایف نمایندگی خود را به درستی انجام دهیم و علی رغم همه‌ مصائب و تنگنایی که در بحث تامین درآمدها داریم باید منصفانه و واقع بینانه به مسائل بودجه توجه داشته باشیم که یکی از عمده امتیازات لایحه بودجه امسال می‌توان به بحث تقدیم به موقع لایحه ی بودجه به مجلس اشاره کرد و این جای تقدیر دارد که بعد از بیست سال اولین بار لایحه‌ بودجه از طرف دولت به موقع تقدیم مجلس شد.
 
عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه بودجه پیشنهادی دولت انصافا با درک شرایط و وضعیت موجود پیش بینی شده است گفت: تطبیق بودجه با قوانین بالا دستی و مخصوصا برنامه ی پنجم  در سال 93انصافا با درک شرایط و وضعیت موجود پیش بینی شده و ثانیا بودجه همراه با اسناد پشتیبانی است که گزارش عملکرد سال‌های 90 و 91 مبنای چینش و تصمیم گیری بوده که می‌تواند از استحکام و ریسک پذیری برای اشتباهات کمتر و دقت عمل در اجرا به همراه داشته باشد.
 
شجاعی کیاسری با بیان اینکه کمک‌های خوبی در این بودجه برای بخش تولید پیش بینی شده است که قابل تشکر است ادامه داد: فاینانس 25 میلیارد دلاری که ما باید آن را به عنوان یک اتفاق و رخداد خوب بودجه این را غنیمت شماریم، منابع صندوق ملی ما که هم منافع ملی را در بحث ارزی و ریالی پیش بینی کرده که یکی از عمده مسائل و مشکلاتی که در برخی استان‌ها از صندوق توسعه ملی نتوانستند استفاده کنند همین موضوع بوده است.
 
وی ادامه داد: اولویت بندی طرح‌های عمرانی بالای 80 درصد، بالغ بر چهار هزارو اندی طرح عمرانی نیمه تمام در کشور داریم در بودجه سال آینده که در پیش داریم با این بودجه می‌توان پیش بینی کرد که حداقل 250 پروژه اساسی به اتمام می‌رسد که مردم بتوانند به لذت بهره برداری و استفاده از آن را ببرد.
 
این نماینده تصریح کرد:همچنین مشارکت دولت و در بخش خصوصی در بحث اتمام طرح‌های نیمه تمامی که بالای پنجاه درصد پیشرفت دارد نیز یکی از رخداد ها و اتفاقات خوبی است که به کمک دولت آمده است.
 
نماینده مردم ساری اظهار داشت:منابع خوبی جهت حمایت از بخش خصوصی در قالب یارانه‌ها در ما به التفاوت نرخ سود و همچنین کمک‌های بلا عوض در برخی موارد پیش بینی شده که از امتیازات بودجه امسال برای پشتیبانی از بخش خصوصی و تولید کنندگان است.
 
وی در ادامه به رشد منابع بودجه عمرانی در لایحه‌ی بودجه 93 اشاره کرد و گفت: افزایش بودجه بخش عمرانی در کشور انشاء الله زمینه های رونق اقتصادی را فراهم کند.
 
شجاعی کیاسری اظهار داشت: یکی دیگر از امتیازات بودجه که در تبصره‌ها، تنها تبصره‌های  بودجه‌ای دیده شده و در تعارض با دیگر احکام قانونی و بودجه امسال وجود ندارد.
 
وی در ادامه به تعامل  خوب دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در بودجه‌ امسال این تعامل جای تقدیر و تشکر از دولت و مجلس را دارد.
 
عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: شفافیت در منابع و مصارف بودجه از دیگر امتیازات بودجه‌ی 93 است به نحو‌ی که بودجه 93 شفاف سازی بودجه ‌ی 92 است.
 
وی ادامه داد: انضباط مالی در بودجه امسال افزایش  و تخطی و تخلف در انجام آن در دستگاه‌های اجرایی به حداقل رسیده است که این جای تقدیر و تشکر را دارد.
 
این نماینده در ادامه اظهار داشت: افزایش سهم مالیات و تقویت درآمد پایدار دولت از امتیازات بودجه امسال است که در بودجه پیش بینی شده است.
 
شجاعی کیا‌سری تصریح کرد: افزایش نظارت بر شرکت‌های دولتی که افسار گسیخته در بخش‌های مختلف هزینه‌های آنچنانی و حقوق و مزایای آنچنانی پرداخت می‌کردند در بودجه امسال منظم شده و می‌تواند از ریخت و پاش‌هایی که در گذشته بوده است جلوگیری کند.
 
وی اظهار داشت: افزایش 25 درصدی بودجه بهزیستی و 36 درصدی بودجه بهداشت و 66 درصد بودجه‌ی بیمه در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر نیز از دیگر نکات مثبت و ارزشند بودجه امسال است.
 
این نماینده با بیان اینکه نمی‌خواهم بودجه امسال را در عرصه‌ی عمل و اجرا مدینه فاضله تلقی کنم گفت: اما نسبت به سال‌های گذشته و واقعیت‌های موجود کشور و توانمندهایی که در جامعه وجود دارد و درآمد‌ها و هزینه‌هایی که باید صورت بگیرد بودجه دارای نکات مثبت فراوانی است.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن