تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803208557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبهات دانش آموزان در مدارس پاسخ داده شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام انصاری:
شبهات دانش آموزان در مدارس پاسخ داده شود
البرز- خبرگزاری مهر: معاون پرورشی اداره کل آموزش و.پرورش استان قزوین گفت: در مدارس باید توجه بیشتری به شبهات عقیدتی و معرفتی دانش آموزان شود و به این شبهات توسط معاونین پرورشی مدارس پاسخ داده شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی انصاری صبح چهارشنبه در جمع معاونین پرورشی مدارس شهرستان البرز که در کانون هنری فرهنگی شهید مطهری الوند برگزار شد اظهارداشت: امروزه دائما در بین دانش آموزان مدارس توسط رسانه های بیگانه شبهه سازی در زمینه های مبانی فکری وعقیدتی ایجاد شده و دانش آموز دچار سردر گمی شده اند. وی افزود: مهم ترین این شبهه ها در مورد نتایج و دستاورد های انقلاب اسلامی است که با توجه به نزدیکی ایام دهه فجر قوت بیشتری به خود گرفته و اخیرا در یکی از شبکه های ماهواره ای مستندی دروغین درباره مقایسه خدمات و فعالیت های قبل و بعد از انقلاب اسلامی ساخته شده است و باید با روشنگری و عرضه خدمات انقلاب اسلامی به همه جوانان ودانش آموزان با این هجمه تبلیغاتی مقابله کرد. وی تصریح کرد: هویت بخشی، استقلال، عزت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با معرفی و بیان  دلایل  لزوم وجودی انقلاب اسلامی به دانش آموزان در حفظ و صیانت از آنان کوشید. حجت الاسلام انصاری افزود: سختی های موجود در وظایف معاونین پرورشی مدارس برای همگان مشخص است چرا که معاونین پرورشی مدارس بدون در نظرگرفتن ساعت و زمان  خاصی برای انجام وظیفه همواره در حال فعالیت هستند و اگر افرادی این مسئولیت را پذیرفته اند از روی علاقه و احساس مسئولیت برای دانش آموزان بوده و تا پایان این وظیفه را به خوبی انجام خواهند داد. وی گفت: خط راه معاونین پرورشی مدارس بیانات مقام معظم رهبری درباره امور تربیتی و پرورشی است که فرمودند: تمامی بنیادهای انقلاب اسلامی بر اساس اصول و تربیت دینی پایه گذاری شده است، و دغدغه ایشان صیانت از بنیاد های اعتقادی انقلاب همانند روحانیت، پرورش دینی ولایت فقیه است که با علم اندوزی و حضور فعال معاونان پرورشی در عرصه های علمی امکان پذیر خواهد بود. حجت الاسلام علی انصاری یادآورشد: همان طور که تا به امروز مردم و خیرین در اداره مدارس کمک حال مسئولان آموزشی مدارس بوده اند، در انجام فعالیت های پرورشی و تربیتی نیز در جهت اعتلای سطح فرهنگی مدارس از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد به شرط اینکه درباره لزوم وجود چنین فعالیت هایی توجیح شوند. وی درپایان گفت: معاونان پرورشی در انجام فعالیت ها فرصت خطا و آزمون را به دانش آموزان بدهند و تقسیم وظایف را بین دانش آموزان انجام دهند که این امر موجب افزایش اعتماد به نفس و تقویت حس مسئولیت پذیری در بین آنان و موجب تکریم جایگاه دانش آموزان خواهد شد. در ابتدای این برنامه محمد کیانی معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش شهرستان البرز نیز گفت: در حال حاضر 13 هزارو 158 دانش آموز در 65 پایگاه فعالیت های فرهنگی هنری تابستانی امسال حضور فعال داشته اند که معادل 39.7 کل دانش آموزان شهرستان بوده که تقریبا دو برابر سهمیه شهرستان در جذب دانش آموزان برای فعالیت پایگاه های تابستانی در سطح استان بوده است. در پایان این مراسم از مربیان پرورشی نمونه شهرستان البرز تقدیر شد.


۱۳۹۲/۱۱/۹ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن