تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819422252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی 2500 دستگاه سرویس مدرسه کار بزرگی توسط سازمان تاکسیرانی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز گودرزی:
ساماندهی 2500 دستگاه سرویس مدرسه کار بزرگی توسط سازمان تاکسیرانی است
کرج - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: ساماندهی 2500 دستگاه سرویس مدارس کار بزرگ و مثمر ثمری است که توسط سازمان تاکسیرانی به نتیجه رسیده و امیدوارم این همکاری ها بین ناجا و سازمان تاکسیرانی تداوم داشته باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده نیروی انتظامی البرز به همراه معاونین خود و همچنین برخی از اصحاب رسانه عصر سه شنبه از سازمان تاکسی رانی کرج دیدن کرد. احمد گودرزی با بیان این مطلب اظهار داشت: راهکارهای مناسبی برای ورود متدینین و افراد امین جامعه به ناوگان تاکسیرانی پیش بینی شده و عمده رانندگان تاکسی افراد سالم و قابل اعتماد جامعه به شمار می روند. وی تاکید کرد : پتانسیلی که تا کنون میتوانسته خدمات بیشتری را به نظام و جامعه ارایه کند گاها با غفلت توجه همراه بوده که در نظر داریم از این پتانسیل بهره بیشتری برده شود. فرمانده انتظامی استان البرز یادآور شد: با همکاری تاکسیرانی کرج، بزودی نشستهای مشترکی با رانندگان و نمایندگان سازمان تاکسی رانی برگزار می شود.

11 هزار خودرو تاکسی در کلانشهر کرج وجود دارد وی افزود: افزایش برنامه های فرهنگی و آموزشی برای این قشر تاکسی ران باید در نظر گرفته شود و افزایش همکاری ناجا و تاکسیرانی میتواند بار بزرگی را در ایمنی و امنیت مناسب مردم از دوش استان بردارد. در ادامه بازدید، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج با ارایه گزارشی از روند فعالیتهای سازمان، از وجود 11 هزار خودرو تاکسی در ناوگان حمل و نقل درون شهری این کلانشهر خبر داد. اسکندری افزود : کرج سومین جایگاه را در میان شهرهای کشور در حوزه تاکسیرانی داشته و لازم است این مهم باتوجه بیشتری همراه باشد. وی افزود: سازمان تاکسیرانی در سال جاری بیش از 2500سرویس مدارس را ساماندهی و نظارت نموده که از این میزان بیش از 1500نفر از رانندگان ساماندهی شده را زنان فعال تشکیل میدهند. وی در پایان افزود: همکاریهای پلیس راهور با سازمان تاکسی رانی بسیاری از مشکلات عمده در حوزه نظارت را از میان برداشته است و در حال حاضر فعالیت غیر قانونی خودروهای شهرهای اقماری دراین کلانشهر بزرگترین مشکل است.


۱۳۹۲/۱۱/۸ - ۱۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن