تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802977754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نزاع بر سر کرایه تازه داماد را به کام مرگ کشاند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



نزاع بر سر کرایه تازه داماد را به کام مرگ کشاند
جوان تازه‌داماد، به‌خاطر اختلاف 20 هزار تومان کرایه کشته شد.




  به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، جوان تازه‌داماد که از آژانس، مسافری برای یک روستا داشت به‌خاطر اختلاف 20 هزار تومان کرایه کشته شد.  
محسن 23 سال داشت و دانشجو بود و به تازگی ازدواج کرده و با خودروی پرایدش در یک آژانس تاکسی تلفنی کار می‌کرد تا هزینه‌های زندگی و دانشگاه خود را در بیاورد. اوایل شب دوم بهمن بود که محسن در تماس با همسرش گفت مسافری دارد که باید وی را به خوشاب ببرد. این آخرین تماس تازه‌داماد با همسرش بود و دیگر تلفنش را جواب نداد.
تازه عروس که از شوهر خود بی‌خبر مانده بود و دلشوره و نگرانی عجیبی داشت موضوع را به پدر شوهرش اطلاع داد. خانواده محسن نیز چند بار با گوشی تلفن همراه وی تماس گرفتند ولی جوابگو نبود. پدر محسن با مراجعه به پلیس آگاهی سبزوار گم‌شدن پسرش را به پلیس اطلاع داد و خواستار ردیابی وی شد.

رئیس پلیس سبزوار در این باره به شوک گفت: با اعلام گم‌شدن راننده جوان، تحقیقات پلیسی آغاز شد و مرد مسافری که در تماس با آژانس تاکسی تلفنی، خودروی محسن را به مقصد روستای رباط شازده شهر فیروزه - در نزدیکی نیشابور - کرایه کرده بود، شناسایی شد.
سرهنگ آزادواری افزود: در حالی که کارآگاهان تحقیقات گسترده خود را آغاز کرده بودند ماموران پلیس فیروزه از کشف جسد جوانی 23 ساله با مشخصات محسن خبر دادند. وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان تلاش برای دستگیری قاتل را آغاز و پس از ردیابی‌های اطلاعاتی، وی را روز سوم بهمن در خانه‌ای واقع در خیابان حافظ این شهر دستگیر کردند.   مسافر جنایتکار در اعترافاتی قتل به خاطر اختلاف بر سر کرایه را پذیرفت. «فرزین» دادستان عمومی سبزوار در این رابطه دستورات ویژه‌ای را صادر کرده و با توجه به این که وقوع قتل در حوزه فیروزه بوده پرونده در اختیار دادسرای نیشابور قرار گرفت.

رضا 33 ساله بنایی ماهر در کار ساختمانی است که متأسفانه از چند سال پیش مسیر زندگی خود را به خطا رفت و چندین سابقه کیفری در کارنامه سیاه خود دارد، مدتی در زندان تحمل حبس کرد و به تازگی آزاد شده است.   وی در اعترافات خود گفت: شب جنایت خودرویی را از آژانس کرایه کردم. من و راننده به توافق رسیدیم که 30 هزار تومان کرایه بپردازم اما در بین راه چون وضعیت جاده خراب بود و دست‌انداز زیاد داشت راننده جوان گفت باید 50 هزار تومان بدهم.   احساس می‌کردم حرف زور می‌زند و به او گفتم ما قبلاً سر این موضوع به توافق رسیده‌ایم و یک ریال هم اضافه‌تر به تو نمی‌دهم و وی گفت: پس تو را ابتدای جاده روستای رباط شازده پیاده می‌کنم و وارد جاده نخواهم شد.   خیلی عصبانی شده بودم، به او گفتم باید مرا به مقصد برسانی. در این لحظه راننده در کنار جاده توقف کرد، ما با هم درگیر شدیم. جر و بحث مان بالا گرفت و او به من ناسزاگویی کرد. اعصابم حسابی به هم ریخته بود و اصلاً نمی‌فهمیدم چه‌کار می‌کنم. از ماشین پیاده شدم و به طرف راننده رفتم، او را از خودرو پیاده کردم و با چاقویی که در جیب داشتم چند ضربه به پهلو و شکمش زدم.   راننده جوان غرق در خون روی زمین افتاده بود. یک لحظه چشم‌هایم را باز کردم، باورم نمی‌شد چه کار کرده‌ام. ماشینش را برداشتم و همانجا رهایش کردم. همه بدنم می‌لرزید و پاهایم را نمی‌توانستم روی پدال گاز و ترمز نگه دارم. خودرو را در چاله‌ای انداختم و خودم به روستا رفتم. شب را مهمان خواهرم بودم. به حرکات و رفتارم شک کرده بود چون خیلی ترس و اضطراب داشتم. روز بعد به سبزوار برگشتم که مأموران دستگیرم کردند.
وی گفت: هنوز هم باورم نمی‌شود به خاطر 20 هزار تومان یک جوان که تازه داماد شده بود را کشته باشم./ ایران
  2013




۱۳۹۲/۱۱/۸ - ۱۸:۴۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن