تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804049508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جعفری: تفاوت کاراته اروپا با ایران در آرامش است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
جعفری: تفاوت کاراته اروپا با ایران در آرامش است
یک مربی کاراته با تاکید براینکه فرهنگ کاراته در اروپا و ایران متفاوت است، گفت: آرامش مهمترین مساله برای رسیدن به موفقیت است که در کاراته ایران بنابر دلایلی خاص این آرامش، به ندرت دیده شده است.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت فدراسیون کاراته "داریوش جعفری" يکي از کاراته کاهای سالهای گذشته کشورمان که هم اکنون در دانمارک به عنوان دکتر داروساز حضور دارد و در کنار آن مربیگری شیتوکای را در این کشور دنبال می کند اظهار داشت: در دانمارک و به طور کلی کشورهای اسکاندیناوی توجه زیادی به ورزش های رزمی نمی شود.
 
وی افزود: در دانمارک ورزش نخست هندبال و در ادامه اسکی مورد علاقه جوانان و مردم است ولی طی این سالها تلاش کرده ام تا کاراته کاهای خوبی را در باشگاه آماده کرده و تحویل کاراته دانمارک بدهم.
 
جعفری با اشاره به اینکه شور و اشتیاق جوانان ایران برای حضور در کاراته را نمی توان با کشورهای اروپایی مقایسه کرد، گفت: ایران پتانسیل بالایی دارد و این صحبت تمام بزرگان کاراته است. ولی کاراته ایران باید خود را با شرایط روز جهان وقف داده تا به سطح فرهنگ کاراته اروپا برسیم.
 
این مربی در پاسخ به این سوال که چرا کاراته ایران در چند سال گذشته از سطح اول جهان عقب مانده است؟ اظهار کرد: دلیل اصلی آن کاملا مشخص است. زمانیکه آرامش وجود نداشته باشد، نمی توان برنامه های خود را در فدراسیون و تیم ملی عملی کرد و این مساله ناخواسته تاثیر منفی بر روند حرکتی هر ورزشی خواهد گذاشت.
 
جعفری در عین حال تصریح کرد: هرچند در دانمارک زندگی می کنم اما اخبار کاراته ایران را به دقت دنبال کرده و تمامی مسابقات جهانی را از نزدیک تماشا می کنم. باید آرامش و ثبات وجود داشته باشد تا بتوان در مسیر موفقیت گام برداشت.
 
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به اردوهای طولانی مدت اشاره کرد و گفت: هرچند در این اردوها، کادر فنی ورزشکار را در اختیار دارد اما خستگی و محیط تکراری نیز برای قهرمانان از نظر روحی مشکل ساز می شود. معتقدم باید در هر تیمی یک روانشناس ورزشی وجود داشته باشد.
 
این مربی عنوان کرد: البته در میادین بزرگ نقش داوران و نفوذ آنان نیز بسیار تاثیر گذار است و هرکشوری توان بیشتری در داوری جهانی داشته باشد اطمینان کنید که بهتر از توان خود نتیجه می گیرد.
 
جعفری در پاسخ به این سوال که تیم ایران چگونه می تواند به خوبی آماده حضور در پیکارهای جهانی شود، گفت: تیم ایران باید در کاراته وان به میدان برود. مسابقاتی که در هلند و آلمان برگزار می شود از سطح فنی بسیار خوبی برخوردار است و تمامی نفرات مطرح در آن حضور دارند.
 
این مربی ادامه داد: زمانیکه کاراته کاها در این رویدادهای معتبر شرکت کرده و چهره آنان برای داوران شناخته شود، در مسابقات جهانی به آنان راحت تر امتیاز و پرچم داده می شود.
 
جعفري در پايان خاطرنشان کرد: به طور مثال فرید حقیقی کاتای خوبی اجرا می کند اما به دلیل اینکه کمتر در کاراته وان ها به روی تاتامی می رود به وی پرچم داده نمی شود. باید بیشتر در مسابقات معتبر باشیم چراکه معتقدم این رویدادها از اردو و تمرین فایده بیشتری دارد.

انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن