تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819836094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل طرحهای پژوهشی اداره مطالعات منطقه 10 تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تکمیل طرحهای پژوهشی اداره مطالعات منطقه 10 تهران
سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 از تکمیل سه پروژه " حس تعلق محله ای، هم اندیشی بزرگ محله ای و پژوهش پیشنهادی محله ای خبر داد .
به گزارش خبرنگار اجتماعی اشگاه خبرنگاران، نقی قلی زاده سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: این پروژه ها با تلاش اداره مطالعات منطقه بر اساس دستوالعمل ابلاغي از سوي شهرداري تهران و در راستای افزایش حس تعلق محله ای میان ساکنین محله، آشنایی با دیدگاه ها و نظرات ساکنین محلات در راستای "محله خوب، زندگی مطلوب" و بررسی یکی از موضوعات سند توسعه محلات سال 91 و ارائه راهکار برای حل مشکل محلات و ... اجرا شد.

وي دستيابي به نقاط قوت و ضعف، تهديد و فرصتهاي وضعيت مطالعاتي محلات را از اهداف مهم اين طرح اعلام و تصريح کرد: اجراي طرح های پژوهشی براي برنامه ريزي هاي محلي ضرورت دارد و بر همین اساس در پي جلب مشارکت اجتماعي فرهيختگان، نهادها و افراد تصميم ساز محلي، کارگروه تدوين سند مطالعات و پژوهش هاي محلي تشکیل و با مطالعه اسناد بالادستي و بررسي نقاط قوت ، این پروژه ها تکمیل شد .

به گفته وی، این پروژه ها پس از تایید توسط کارشناسان این اداره به اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی ارسال شد تا در آنجا مورد بررسی و تایید نهایی قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد، با بررسی و تحلیل درست نتایج این پروژه ها، بتوان این دستاوردها را مبنای انجام دیگر پروژه های ساختاری و عمرانی در سطح منطقه و محلات قرار داد تا شاهد ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه شده با محوريت نهادينه کردن پژوهش در مديريت محله باشیم .

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن