تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819734539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفان سوری طرح مقدماتی دمشق برای توافق را رد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مخالفان سوری طرح مقدماتی دمشق برای توافق را رد کردند
منابع دیپلماتیک در ژنو اعلام کردند که به دلیل اختلاف میان دولت سوریه و مخالفان بر سر طرح مقدماتی دمشق، دور اول مذاکرات امروز بدون نتیجه پایان یافته است.
آفتاب: به نقل از شبکه المیادین، نمایندگان دولت سوریه در نشست امروز طرحی مقدماتی برای رسیدن به توافق با مخالفان به اخضرالابراهیمی، نماینده سازمان ملل و اتحادیه عرب در امور سوریه و مخالفان ارائه کردند که این طرح با عدم پذیرش هیات مخالفان رو به رو شد.

در طرح دولت سوریه آمده است: هرگونه ارسال سلاح از کشورهای حامی مخالفان به سوریه باید متوقف شود و آموزش تروریست‌ها توسط این کشورها نیز باید پایان یابد.

سوریه همچنین در طرح خود هرگونه دخالت خارجی یا دیکته از سوی طرف‌های غیر سوری را رد کرده و ملت سوریه را تنها تصمیم گیرنده در قبال نظام سیاسی خود می‌داند. در طرح مذکور همچنین پایان دادن به خشونت و افراطی‌گری در سوریه خواسته شده است و احترام به تمامیت ارضی و حاکمیت در این کشور از اصول آن است. مخالفان طرح مذکور را مانع حل و فصل سیاسی اختلافات دانسته‌اند.

آنها اعلام کردند: دولت در فکر ابقای اسد در پست ریاست جمهوری سوریه است و نمی‌خواهد هیچ گونه تغییری در حاکمیت سوریه اعمال کند که این امر قابل قبول نیست.

هیات سوری نیز مخالفان را متهم می‌کند که مانع تلاش‌ها برای نجات سوریه هستند و تسلیم فشارهای رابرت فورد، سفیر آمریکا در سوریه و دیگر طرف‌های خارجی است.

بنا به گفته منابع سوری مذاکرات به دلیل اینکه مخالفان بحث برسر مساله تروریسم را رد کرده‌اند متوقف شد.






تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن