تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818736551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر مهمترين اخبار سياسيیکشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مروری بر مهمترين اخبار "سياسي"یکشنبه
مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی " که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ایجاد هویت برای زنان از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است ، طرفداران رفع حصر، آنان را به عذرخواهی از مردم قانع کنند ، جوانان و نوجوانان آمل خود را سنگر پاسداران قرار دادند و.... است.
مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

خاورمیانه در مشت "مثلث شیعی"/ عربستان، مصر، اردن و امارات باید ایران را مهار کنند


http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/11/5/1958890_848.jpg



با ظهور جریان مقاومت و ناگزیری آمریکا، حتی در سطح رسانه‌های این کشور، از پذیرش این جریان جدید، مرگ زودرس تئوری خاورمیانه بزرگ فرا رسید.

مجرم شناخته شدن روزنامه‌های "خبر ورزشی" و "گل" با اکثریت آراء
سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: روزنامه‌های"گل" و "خبر ورزشی" را با اکثریت آراء مجرم شناخته شدند و هیات منصفه مطبوعات استان تهران، متهمان را مستحق تخفیف ندانست.

انتقاد به عدم شفافیت قیمت حامل‌های انرژی در تبصره هدفمندی‌یارانه‌ها/ ضرورت خروج دهک‌های پردرآمد از مسیر دریافت یارانه
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: عواقب افزایش 86 درصدی قیمت حامل‌های انرژی، عدم شفافیت در عوارض تعیین شده در شهرهای بالای یک میلیون نفر، عدم شفافیت در پرداخت یارانه‌ها و حذف خانوارهای پردرآمد از پرداخت یارانه از جمله نقدهای اعضا به تبصره هدفمندی یارانه‌ها بود.

ایجاد هویت برای زنان از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس گفت: از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایجاد هویت و شخصیت برای زنان مسلمان و حضور موثر زنان در عرصه‌های علمی و دانشگاهی و سطوح گوناگون اجرایی کشور می‌باشد.

تاکید بر لزوم رایزنی و مشورت بیشتر بین مقامات ایران و سریلانکا
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با سفیر سریلانکا، بر لزوم رایزنی و مشورت بیشتر مقامات دو کشور تاکید کرد.

تشریح سفر 6 روزه 18 مسئول به هند برای بررسی آلوده بودن برنج وارداتی
 عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی سفر 6 روزه 18 مسئول از جمله 4 نماینده به هند برای بررسی آلودگی برنج وارداتی به ایران را تشریح کرد.

طرفداران رفع حصر، آنان را به عذرخواهی از مردم قانع کنند
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تا هنگامی که حصرشدگان به اشتباهات خود اعتراف نکنند، نباید انتظار رفع حصر داشته باشند، ولو اینکه از سوی طرفدارانشان چنین درخواستی مطرح شود.

دکتر روحانی لایحه «اساسنامه سازمان فرهنگی هنری فارسی‌زبانان (ایتا)» را تقدیم مجلس کرد لایحه «اساسنامه سازمان فرهنگی هنری فارسی زبانان (ایتا) از سوی رئیس‌جمهور تقدیم مجلس شد.

تهديد آمريكا به گزينه نظامي مسخره است
 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: تهديد آمريكا به گزينه نظامي مسخره است. آمريكا در اين سالها گزينه نظامي در افغانستان و عراق را آزموده و شكست سنگين خورده است.

جوانان و نوجوانان آمل خود را سنگر پاسداران قرار دادند
 نویسنده کتاب "جبهه سوم" با اشاره به غلط درآمدن پیش بینی‌های گروه‌های چپ و معاند برای تصرف آمل در سال 60 گفت: در حماسه ۶ بهمن ۱۳۶۰ مدل مشارکت نوین مردم در عالیترین سطح به وجود آمد و اتحادیه کمونیست‌ها نیز به دفعات از شکست و استراتژی نامناسب خود در آن واقعه سخن گفته‌اند.

خاورمیانه در مشت "مثلث شیعی"/ عربستان، مصر، اردن و امارات باید ایران را مهار کنند
 با ظهور جریان مقاومت و ناگزیری آمریکا، حتی در سطح رسانه‌های این کشور، از پذیرش این جریان جدید، مرگ زودرس تئوری خاورمیانه بزرگ فرا رسید.






تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن