تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زن‌محجبه ایرانی‌خون‌آشام دریک‌ جشنواره


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



زن‌محجبه ایرانی‌خون‌آشام دریک‌ جشنواره
جشنواره فیلم ساندنس که از حدود ده روز پیش آغاز به کار کرده و قرار است فردا نیز به کار خود پایان دهد، علی‌رغم ادعای مستقل بودن، هم راستا و هم پیمان با دیگر جشنواره‌های غربی طی سال‌های اخیر، امسال میزبان حداقل دو فیلم ضد ایرانی بوده است.




  به گزارش سرویس گیشه جام، جشنواره فیلم ساندنس نام جشنواره سینمایی است که از سال ۱۹۹۱ میلادی در شهر پارک سیتی ایالت یوتا در ایالات متحده آمریکا آغاز به کار کرد و هدف از تاسیس جشنواره فیلم ساندنس، حمایت از فیلم‌ها و فیلم‌سازان مستقل عنوان شده است.   چند روز پیش مستندی ضد ایرانی با نام «سپیده» در این جشنواره به نمایش درآمد، که مدعی می‌شود که زن ایرانی حتی برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه‌اش، با مشکلات فراوانی روبروست.   روز گذشته نیز فیلم ضد ایرانی دیگری با نام «یک دختر تنها در شب به سوی خانه می‌رود» به کارگردانی و نویسندگی «آنا لیلی امیرپور» در این جشنواره به نمایش درآمد.   فیلمی داستانی و سیاه و سفید که تلفیقی از ژانر نوآر و وسترن است. این فیلم به زبان فارسی ساخته شده است.   داستان فیلم در یکی از شهرهای متروک ایران که پر از فاحشه و معتاد است و فقر و ناامیدی در آن موج می‌زند، رخ می‌دهد. (این دقیقا عباراتی است که نشریه ورایتی در توصیف فیلم «یک دختر تنها در شب به سوی خانه می‌رود» به کار برده است).   این فیلم ۱۰۴ دقیقه‌ای درباره یک دختر محجبه خون آشام (با بازی شیلا وند) است که عاشق پسری آس و پاس (آرش مرندی) می‌شود که قیافه‌اش شبیه به «جیمز دین»، بازیگر درگذشته هالیوود، است.  




۱۳۹۲/۱۱/۵ - ۱۸:۴۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن