تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803296859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از 46 پروژه با 63 میلیارد تومان اعتبار در رباط کریم در دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران سلیمان پور به مهر خبر داد:
بهره برداری از 46 پروژه با 63 میلیارد تومان اعتبار در رباط کریم در دهه فجر
رباط کریم - خبرگزاری مهر: فرماندار رباط کریم از افتتاح 46 پروژه عمرانی در حوزه های مختلف با اعتباری معادل 63 میلیارد تومان طی ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.



بیژن سلیمان پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص افتتاح پروژه های عمرانی و برنامه های شهرستان رباط کریم در دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بهره برداری از پروژه های عمرانی بدون احتساب مسکن مهر پرند، شامل 46 پروژه در شهرهای رباط کریم، نصیرشهر و پرند با 63 میلیارد تومان اعتبار خواهد بود.

افتتاح 3 جایگاه CNG در مسیر جاده قدیم ساوه

وی از افتتاح سه جایگاه CNG  همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: جایگاه امجدیان با سه میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار و جایگاه نصر و یک جایگاه دیگر با 2 میلیارد تومان اعتبار در نصیرشهر که هر سه در مسیر جاده قدیم ساوه هستند، آماده بهره برداری است.

سلیمان پور افزود: با توجه به تلاش ها و پیگیری های مسئولان و جذب اعتبار لازم، سه باب ساختمان نیروی انتظامی شامل کلانتری و پلیس راهور همراه با ساختمان حوزه بسیج که در مجموع 4 پروژه مهم و ضروری را شامل می شود در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در این خصوص هماهنگی های لازم جهت تامین نیرو و امکانات با فرماندهی انتظامی غرب استان تهران صورت گرفته و مسئولان این حوزه اعلام آمادگی کرده اند از افتتاح سه باب مسجد شامل مسجد حضرت امام جواد(ع)، حضرت علی اصغر(ع) و حضرت زینب(س) پرند "محدوده مسکن مهر" در صورت آماده بودن خبر داد.   

بهره برداری از پروژه های حوزه کشاورزی، صنعت و شهری

فرماندار رباط کریم به پروژه آماده افتتاح این شهرستان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و به مهر گفت: یک واحد دامداری با هزینه ای معادل یک میلیارد و 700 میلیون تومان در حوزه کشاورزی آماده بهره برداری در دهه فجر است.

سلیمان پور با بیان اینکه در حوزه صنعت پروژه های مهم و قابل توجهی آماده افتتاح است، اظهار داشت: پروژه کارخانه ماشین سازی، بسته بندی مواد غذایی و ... با اعتبار 3 میلیارد تومانی و شرکت تولیدی بازرگانی با تولید پیچ و مهره با هزینه چهار میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار رباط کریم، شرکت گسترش خدمات ماتریکس در تولید نوت بوک با 8 میلیارد تومان اعتبار، رایانه صنعت پیام گستر در تولید مبلمان اداری با 5 میلیارد تومان اعتبار را از دیگر پروژه های آماده افتتاح در حوزه صنعت نام برد.

وی با اشاره به پروژه های آماده افتتاح در حوزه شهری اضافه کرد: ساختمان فرهنگسرا و شهرداری نصیر شهر، زمین چمن مصنوعی فوتبال، بلوار شهرداری نصیرشهر و چندین پروژه دیگر که عمدتا زیرساختی نظیر نصب انشعابات، خط انتقال آب آبشناسان، توسعه و بازسازی شبکه روستایی هستند، پروژه های شهری را شامل می شود.

برگزاری یادواره 500 شهید رباط کریم در دهه فجر

سلیمان پور در ادامه با بیان اینکه یادواره شهدای شهرستان همه ساله با شکوه خاصی برگزار می شود به خبرنگار مهر گفت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادواره  500 شهید سرافراز شهرستان رباط کریم نیز در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.

فرماندار رباط کریم با اشاره به برنامه های گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان بیان داشت: این برنامه ها در جلسه ای با حضور روسای ادارات و دستگاههای اجرایی، شهرداران و اعضای شورای شهر، روسای دانشگاهها و دیگر مسئولان نهایی و تدوین شده است.


۱۳۹۲/۱۱/۵ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن