تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819619271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات قرآن ویژه کارمندان بسیجی در قزوین برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین طاهرخانی:
مسابقات قرآن ویژه کارمندان بسیجی در قزوین برگزار می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: مسئول بسیج کارمندان استان قزوین گفت: سومین دوره مسابقات حفظ و قرائت ویژه کارمندان بسیجی 13 بهمن ماه در قزوین برگزار می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل طاهرخانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در مجتمع فرهنگی شهید آوینی برگزار شد با شاره به ایام الله دهه فجر اظهارداشت: دهه فجر  یک واقعه منحصربه فرد در دنیاست و تفاوت فراوانی با سایر انقلابهای بوجود آمده در دنیا دارد که این عوامل موجب پایداری وعظمت انقلاب اسلامی در تاریخ شده است. وی، نقاط قوت انقلاب اسلامی را غلبه بر چالشها عنوان کرد و افزود: با رهبری مدبرانه و هوشمندانه مقام عظمی ولایت حضور پرشور مردم در تمامی صحنه ها توانسته ایم بسیاری از ناملایمات و مشکلات را با موفقیت پشت سر گذاشته و مسیر تعالی کشور را بخوبی طی کنیم. این مسئول، پیشرفتهای علمی و گسترش خدمات از نظر کیفی و کمی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ذکر کردو یادآورشد: در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز مردم از دستاوردهای ارزشمند نظام در بخش های مختلف بخوبی برخوردار شده اند.

75درصد کارمندان استان بسیجی هستند

مسئول بسیج کارمندان استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر با جمعیتی بالغ بر 16 هزار کارمند در قزوین حدود 75 درصد کارمندان استان عضو بسیج هستند. طاهرخانی در ادامه با اشاره به برنامه های سازمان بسیج کارمندان در ایام الله دهه فجر عنوان کرد: بیعت با مقام معظم رهبری، بزرگداشت یاد و نام شهداء و افتتاح پایگاههای مختلف بسیج و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام است. وی، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه کارکنان را از مهمترین برنامه های دهه فجر در سال جاری اعلام کردو گفت: شاغلان ادارات و نهادهای مختلف استان می توانند در این مسابقه در رشته حفظ یک جزء و قرائت شرکت کنند. این مسئول در پایان در خصوص مهمترین اهداف سازمان بسیج کارمندان دولت گفت: احیاء امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، امیدوار کردن مردم به نظام، سازماندهی نیروهای بسیجی، توسعه آموزشهای عمومی، نظامی، عقیدتی و بصیرتی کارمندان، جهادی کردن فعالیت های ادارت، مبارزه با فساد اداری، ارتقاء سلامت اقتصادی و بهبود راندمان کار در ادارات از مهمترین اولویت ها و رویکردهای این سازمان است.


۱۳۹۲/۱۱/۵ - ۱۴:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن