تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محورهای علمی و برنامه های کلیدی رویداد جامع رایانش ابری ایران تشریح شد


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: کمیته اجرایی رویداد جامع رایانش ابری و مجازی سازی ایران به تشریح محورها و موضوعات ، اهداف و برنامه های کلیدی cloudtech پرداخت.




محورهای علمی و برنامه های کلیدی رویداد جامع رایانش ابری ایران تشریح شد


 


 

کمیته اجرایی رویداد جامع رایانش ابری و مجازی سازی ایران به تشریح محورها و موضوعات ، اهداف و برنامه های کلیدی cloudtech پرداخت. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، در کنار آگاهی بخشی و آینده نگاری در حوزه زیرساخت های فناوری اطلاعات و پردازش اطلاعات به مدیران، به اشتراک گذاری دانش حرفه ای و ناب برای متخصصان در دستور کار علمی این رویداد بزرگ قرار گرفت. 

بنابراین گزارش ، این در حالی است که تغییرات جدید در راه حل ها و فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی، در سالهای اخیر سرعت فزآینده ای داشته و در کشور ما نیز شتاب مناسبی برای حضور در عرصه فناوری اطلاعات مشاهده می شود.
این گزارش می افزاید، رویداد جامع رایانش ابری و مجازی سازی ایران ، شامل بخشهای مختلفی از جمله سخنرانی کلیدی- کنفرانس (ارائه مقاله)- کارگاههای تخصصی- نشست های مدیریتی- نمایشگاه تخصصی- و نمایش محصولات فناورانه است. 

بررسی راهکارها و دستاوردهای نوین در عرصه ذخیره سازی اطلاعات و پردازش اطلاعات ، مورد کاوی و ارائه مدل های موفق بین المللی و نمونه های موفق ملی، انتقال تجربیات در خصوص تکنولوژی های مجازی سازی و فناوری ابری ایران ، بررسی امکان استفاده از فناوری ابری در صنعت و دولت الکترونیک و مدلهای آن، خاص سازی دانش مختصصان ، عرضه آخرین دستاوردها، تجهیزات و دانش فنی در قالب نمایشگاه تخصصی، ایجاد بستری برای ورود نیروهای جوان به حوزه فناوریهای ابری و معرفی شرکتهای برتر در حوزه فناوری ابری در کشور به عنوان اهداف برگزاری رویداد کلاودتک از سوی کمیته اجرایی معرفی شدند.
 
محورهای علمی و موضوعات رویداد کلاودتک نیز به این شکل تشریح شد: آینده رایانش ابری در ایران و جهان، پیشگامان رایانش ابری و بررسی مدلهای موفقیت آنها، استفاده از رایانش ابری در ارائه خدمات دولتی و بهبود صنعت ، استراتژی مهاجرت به رایانش ابری در سازمان ، آشنایی با انواع تکنولوژی های مجازی سازی و راه اندازی آنها، مدیریت فناوری ابری و امنیت اطلاعات در ابرها .

این رویداد در کارگروه ساماندهی همایش های ایران به صورت رسمی ثبت شده است و گواهینامه شرکت کنندگان مورد تایید معاونت سرمایه های انسانی ریاست جمهوری خواهد بود. 

نخستین رویداد جامع رایانش ابری و مجازی‌سازی ایران با عنوان CloudTech طی روزهای ۶ و ۷ بهمن ماه ۹۲ با شعار "رایانش ابری، زیرساخت توسعه" و با هدف فرهنگ‌سازی کلان و بسترسازی تخصصی در کشور در حوزه رایانش ابری ، در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود. 

این رویداد بزرگ برای نخستین بار در ایران و با همکاری سازمان های دولتی و دانشگاه های معتبر کشور برگزار می شود.
وب‌سایت رویداد در آدرس اینترنتی: http://cloud-tech.ir در دسترس علاقه مندان است.



مرجع : روابط عمومی همایش رایانش ابری

تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن