تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهسازی و نگهداری پارکینگ‌های طبقاتی و مکانیزه در تهران قدیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بهسازی و نگهداری پارکینگ‌های طبقاتی و مکانیزه در تهران قدیم
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12، از بهسازی و نگهداری پارکینگ‌های طبقاتی و مکانیزه در این منطقه خبر داد.
محمد حسنی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجرای طرح بهسازی و نگهداری پارکینگ‌های طبقاتی و مکانیزه واقع در منطقه 12 در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی افزود: این طرح به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان، کاهش سد معبرهای موجود در معابر منطقه 12، کاهش ترافیک و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی در دست اجرا است.
 
محمد حسنی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح پنج پارکینگ طبقاتی سعدی، پروانه، کریستال، ناصر خسرو، مولوی، پایانه‌ قورخانه و بهشت نگهداری و بهسازی خواهند شد.
 
وی گفت: نگهداری و بهسازی 24 واحد در پارکینگ مکانیزه پایانه قورخانه خیابان باب همایون، نگهداری و بهسازی پارکینگ‌های طبقاتی سعدی،‌ پروانه، کریستال، ناصرخسرو و مولوی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمد حسنی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 افزود: نگهداری تجهیزات ترافیکی و ایمن سازی معابر و محلات 13 گانه منطقه 12 با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن