تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوري: نبايد به نتايج تيم‌هاي ديگر توجه کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نوري: نبايد به نتايج تيم‌هاي ديگر توجه کنيم
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: 6 بازي مانده و ما هرگز نبايد به نتايج تيم‌هاي ديگر کاري داشته باشيم، بايد خودمان باشيم.

محمد نوري در خصوص بازي مقابل گسترش‌فولاد تبريز گفت: مقابل تبريزي‌ها تيم هميشگي نبوديم اما حاکم بي‌چون و چراي ميدان بوديم. موقعيت‌هاي زيادي هم داشتيم اما فقط گل نزديم. بايد اين را قبول کنيم که در موقعيت‌سازي و زدن ضربات‌ آخر خوب نيستيم و بايد اين ضعف را زودتر از بين ببريم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: به دنبال يک نفر نگرديد همه مقصر اين باخت هستيم. همه اشتباه کرديم و بايد جبران کنيم. البته هواداران هم بدانند همه بچه‌ها از اين اتفاق ناراحتند و هرگز بي‌تفاوت نخواهند بود.

وي درباره سه اخطاره شدن خودش هم گفت: نمي‌توانم در هيچکدام از بازي‌ها بي‌تفاوت باشم، به همين دليل با تمام توانم مقابل گسترش‌فولاد بازي کردم و يک کارت زرد گرفتم. هميشه در هر بازي با تمام توانم به ميدان خواهم رفت و برايم هيچ فرقي ندارد که چه وضعيتي دارم.

کاپيتان قرمزپوشان در پاسخ به اين سؤال که‌ آيا با اين وضعيت قهرمان خواهيد شد يا خير،‌ گفت: 6 بازي مانده ما هرگز نبايد به نتايج تيم‌هاي ديگر کاري داشته باشيم. بايد خودمان باشيم و اگر اين اتفاق بيفتد ان‌شالله مي‌توانيم کارهاي غيرممکن را ممکن کنيم. ما بايد فقط به ديدارهاي آينده با تمرکز نگاه کنيم و مطمئن باشيد مي‌توانيم عقب‌افتادگي‌ها را جبران کنيم. کارمان خيلي سخت است اما غيرممکني وجود ندارد چون پرسپوليس هميشه پرسپوليس است.

کاپيتان قرمزپوشان درباره کنار رفتن رويانيان از پرسپوليس نيز گفت: رويانيان دو سال و نيم تنها براي پرسپوليس زحمت کشيد و من هميشه براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم. هرکس که آمده فقط اين را بداند پرسپوليس مشکل دارد و اميدوارم خيلي زودتر مشکلات پرسپوليس را حل کند. بچه‌هاي ما هيچ‌وقت دنبال شرط گذاشتن نيستند اما براي رسيدن به هدف‌شان آرامش مي‌خواهند. من از همه مي‌خواهم هرطوري که شده مشکلات تيم ما را برطرف کنند تا اين تيم بتواند با خيال راحت به مصاف فولاد و بازي‌هاي آينده ليگ برتر برود. ما تيم خوبي داريم که با کاهش فشارها نتايج بهتري خواهد گرفت.

چهارشنبه 1392/11/02 15:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن