تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804221569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبايد در موضع گيري‌ها و بيان مطلب جلوتر از رهبري حركت كرد/ لزوم توجه به شرايط و مقتضيات زماني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نبايد در موضع گيري‌ها و بيان مطلب جلوتر از رهبري حركت كرد/ لزوم توجه به شرايط و مقتضيات زماني
زنجان -خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان تاكيد كرد: در موضع گيري ها و بيان مطلب نبايد از رهبري جلوتر حركت كنيم و همه بايد در همه عرصه ها گوش به فرمان مقام معظم رهبري باشيم و بايد بر اساس اقتضائات روز و شرايط پيش رو حركت و اظهار نظر كنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علي خاتمي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر زنجان با بيان اينكه مقام معظم رهبري همواره در عرصه هاي مختلف مواضع روشن و حكيمانه خود را عنوان فرموده اند بر لزوم رعايت تمام مطالبات رهبر معظم انقلاب در تمام زمان ها و مكان ها تاكيد كرد و افزود: در موضوع پرونده هسته اي مقام معظم با تدبير حكيمانه و هوشياري خودشان خط قرمزها را عنوان فرموده اند.

وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري هوشيارانه و آگاهانه از تيم مذاكره كننده هسته اي حمايت كرده اند ادامه داد: ما با تمام توان گوش به فرمان مقام معظم رهبري از تيم مذاكره كننده هسته اي حمايت مي كنيم و به تيم مذاكره كننده هسته اي كشورمان اعتماد داريم و آنها فرزندان انقلاب هستند.

حجت الاسلام خاتمي با تاكيد بر اينكه ما به هيچ وجه به امريكا اعتماد نداريم، عدم صداقت سران آمريكا را در طي سالهاي گذشته را يادآور شد و افزود: همه ملت ولايتمدار ايران به دشمني آمريكا آگاه هستند.

وي با بيان اينكه همه مي دانيم آمريكا كشور غير قابل اعتماد است و به معاهدات خود عمل نمي كند افزود: پيامبر بزرگ اسلام هم با كفار و مشركان بنا به مقتضيايات و مصالح معاهده امضا كردند.

حجت الاسلام خاتمي افزودد: رهبر فرزانه انقلاب در حمايت از تيم مذاكره كننده ايران هوشمندانه و آگاهانه عمل كرد و با طرح خطوط قرمز مسايل هسته اي و بيان اينكهˈ تيم مذاكره كننده ايران را فرزندان همين انقلاب تشكيل مي دهند مسير روشني براي ديپلمات هاي ايراني تعيين كرد.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان، لزوم توجه به مقتضيات و مصالح كشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را يادآور شد و با تاكيد بر اينكه نبايد جلوتر از رهبري حركت كنيم افزود: در كشور مصالح و منافعي وجود دارد كه بايد آنها را نظر داشته باشيم.

وي در ادامه با اشاره به تصويب طرح پيشنهادي دكتر روحاني رئيس جمهور كشورمان در خصوص نفي خشونت و افراطي گري در جهان افزود: تصويب طرح ايران مجمع عمومي سازمان ملل صداي صلح دوستي ملت ايران را در سراسر جهان طنين انداز كرد.

حجت الاسلام خاتمي با بيان اينكه اين طرح با 190 راي مثبت در سازمان ملل متحد به تصويب رسيد و تنها مخالف آن رژيم منحوس اسرائيل بود افزود: نماينده ايران در سازمان ملل، به خوبي پاسخ رژيم غاصب صهيونيستي را داد و از اين طرح دفاع كرد.

وي ايجاد موج ايران هراسي در منطقه و جهان را از مهم ترين رويكردهاي استكبار در مقابله با ايران اسلامي عنوان كرد و افزود: پيشنهاد رئيس جمهور ايران براي نخستين بار با بالاترين تعداد راي كشورهاي عضو مجمع عمومي سازمان ملل به تصويب رسيد و ياوه گويي هاي سلفي ر رژيم جعلي اسرائيل نيز نتوانست در قبول حقانيت و اقتدار بيان و اراده ايران اسلامي توسط دولت هاي جهان خلل وارد كند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان با تاكيد بر اينكه ملت بزرگ ايران همواره منادي صلح و دوستي در جهان بوده است افزود: امروز دنيا به حقايت بيان و رفتار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پي برده و موج ايران هراسي استكبار با شكست مواجه شده است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان به فرا رسيدن سالروز ميلاد حضرت عيسي مسيح(ع) اشاره كرد افزود: حضرت عيسي(ع) نيز همچون ساير انبيا همواره در تلاش براي مبارزه با ظلم و برقرار ساختن عدالت در جامعه بود و با استواري تمام در مقابل ظالمان و مستكبران مي ايستاد.

حجت الاسلام خاتمي با بيان اينكه در عصر كنوني پاپ و روحانيون مسيحي از مسير حضرت مسيح(ع) دور شده اند، آنان را جيره خوار و تابع ظالمان و مستكبران جهاني عنوان كرد و افزود: متاسفانه روحانيت مسيحي در مقابل ظلم و ستم دولت هاي سكوت كرده اند.

وي با بيان اينكه راه و پيام تمام انبياي الهي را مشترك و واحد است افزود: در هيچ دوره و زماني پاپ و روحانيون مسيحي به حمايت از مظلومان جهان بر نخواسته اند و هيچ جنايتي را محكوم نكرده و همواره تابع دستورات و اقدامات دولت هاي مستكبر بوده اند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان در ادامه برلزوم حضور گسترده آحاد مردم در مراسم اربيعين حسيني تاكيد كرد و گفت: مردم ولايتمدار و حسيني شهر زنجان همواره شور و شعور حسيني را در عزاداري هاي خود نشان داده اند.

كد خبر: 2199398

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۴:۳۶

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن