تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819952261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نابودی اسلام تنها هدف جریان‎های تکفیری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



سید علی فضل الله:
نابودی اسلام تنها هدف جریان‎های تکفیری است خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت لبنان جریان‎های تکفیری را محکوم کرد و گفت: نابودی اسلام تنها هدف جریان‎های تکفیری است.



 به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه منطقه حاره حریک بیروت لبنان شب گذشته در مراسمی که به مناسبت ولادت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت در حوزه علمیه این منطقه برگزار شده بود، خواستار اعتدال سیاسی و اجتماعی شد و گفت: با اقدامات ناپسند برخی از جریان‎های اسلامی، آبروی اسلام به خطر نمی‎افتد بلکه آنان هستند که آبروی خود را از بین می‎برند.
وی با انتقاد از اقدامات جریان‎های تکفیری‎ها بیان داشت: دشمنان با استخدام جریان‎های تکفیری درپی ضربه وارد ساختن به اسلام هستند.
این عالم لبنانی با تاکید بر حفظ وحدت ادامه داد: حفظ وحدت از مسائل ضروری کشور است که باید به آن توجه ویژه‎ای کرد. وحدت ملی باید در برابر دشمنان و در دفاع از ارزش‎های انسانی و کشوری به وجود آید.
امام جمعه منطقه حاره حریک بیروت لبنان عنوان ساخت: رژیم غاصب اسرائیل از اختلافات طایفه‎‌ای و مذهبی در کشورهای منطقه خوشحال و سود می‎برد.
وی تمسک به سیره نبی اکرم (ص) را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان ساخت: مسلمانان باید به سیره حضرت رسول اکرم (ص) تمسک و به وصایای این پیامبر عظیم الشان عمل کنند.
حجت الاسلام فضل الله، پیامبر اعظم(ع) را از بارزترین افراد و شخصیت‎های تاریخی خواند و تصریح کرد: مردم باید به آینده فکر کنند و شرایط را به طوری فراهم آورند که مسائل حزبی و مذهبی دیگر وجود نداشته باشد.
وی افزود: سرعت پیشرفت علم در جهان بسیار بالا است بنابراین ما با تربیت افراد عالم و متخصص باید آینده کشورمان را بسازیم./994/ب902/د
 


۱۳۹۲/۱۱/۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن