تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819354117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اميدوارم محبت پرسپوليسي‌ها را جبران کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اميدوارم محبت پرسپوليسي‌ها را جبران کنم
هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: هواداران پرسپوليس به من لطف دارند، اميدوارم روزي محبت آنها را جبران کنم.

علي کريمي پس از برتري 2 بر صفر تراکتورسازي مقابل راه‌آهن در جام حذفي اظهار داشت: خوشبختانه توانستيم در يک بازي خوب به 3 امتياز برسيم و راهي نيمه نهايي شويم.

به نقل از فارس، وي در خصوص جدايي مجيد جلالي از تراکتورسازي عنوان کرد: از زحمات او و همکارانش تشکر مي‌کنم. تلاش زيادي براي موفقيت تيم انجام دادند. جايگاه بدي هم نداشتند اما صلاح دانستند که همکاري نکنند.

هافبک تراکتورسازي عنوان کرد: اميدوارم اين برد پايه‌گذار نتايج خوب آينده باشد. بازي‌هاي جام حذفي هم کمتر از ليگ برتر نيست چون تيم‌هايي که باقي ماندند همه برتر هستند. در نهايت ما مي‌خواهيم به قهرماني برسيم و بايد همه تيم‌ها را شکست دهيم.

کريمي عنوان کرد: براي ما مهم اين است که در دو سه هفته‌اي که در ليگ برتر نتايج خوبي نگرفتيم در جام حذفي جبران کنيم.

وي در خصوص موضوع کميته انضباطي عنوان کرد: هنوز چيز خاصي اعلام نشده است، قرار شده بيرون توافق کنيم اما فکر کنم بايد کميته انضباطي رأي دهد.

بازيکن سابق پرسپوليس در خصوص دربي و اينکه گفته مي‌شود چندان بازي جذابي صورت نگرفت، گفت: دربي تمام شده است و اجازه دهيد در مورد بازي‌هاي آينده صحبت کنيم.

وي در خصوص اينکه برخي هواداران درخواست بازگشت او به پرسپوليس را داشتند، گفت: هواداران اين تيم هميشه به من لطف دارند و اميدوارم يک روزي محبت آنها را جبران کنم.

وي در خصوص شکست امروز پرسپوليس هم گفت: آنها هم هنوز شانس دارند و 7 بازي باقي مانده است.

کريمي در خصوص اينکه قبلا گفته بود علي دايي باخت‌هايش را به گردن داور مي‌اندازد و آيا شکست امروز هم همين طور خواهد بود، گفت: من کاري به حرف‌هاي گذشته ندارم.

سه شنبه 1392/11/01 16:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن