تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802500293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترین بدهکار صنعتی دنیا در استان هرمزگان/ هرمزگان 4 برابر متوسط کشور برق مصرف می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیرعامل "برق" منطقه‌ای هرمزگان:
بزرگترین "بدهکار صنعتی" دنیا در استان هرمزگان/ هرمزگان 4 برابر متوسط کشور "برق" مصرف می‌کند
مدیرعامل برق منطقه‌ای استان هرمزگان گفت بزرگترین بدهکار صنعتی در استان هرمزگان با 280 میلیون تومان مربوط به یکی از زیر مجموعه‌های شرکت اینیدرو است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حسن کهوری مدیرعامل برق منطقه‌ای هرمزگان در نشست خبری امروزش گفت: ارتقای کیفیت و توسعه‌ برنامه‌ریزی، توسعه و اصلاح تسهیلات انتقال و شبکه فوق توزیع و کاهش خاموشی از جمله اقدامات مهمی است که برق منطقه‌ای استان هرمزگان در دست بررسی و اجرا دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا در بخش انسجام بخشی نیز جزو استان‌های پیشرو هستیم به طوری که مدیریت یکپارچه، استقرار چرخه مدیریت، بهره‌وری، بهبود و توسعه مدیریت دانش، مدیریت ارزش از جمله پروژه‌هایی بوده که بررسی و به اجرا در‌‌آمده است.

کهوری اظهار داشت: 7افتتاح  پروژه پست انتقال برق و 3 پروژه خط انتقال به ارزش 100 میلیون تومان از جمله پروژه‌های افتتاح شده در نیمه‌ی اول سال 92 بوده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای هرمزگان با بیان اینکه نیروگاههای این استان به دلیل مشکلات و فرسودگی کمتر از قدرت اسمی و برق تولید می‌کنند افزود: جمع ظرفیت نیروگاهی استان هرمزگان 15 هزار مگاولت آمپر ،120 شبکه پست و 5 هزار کیلومتر خط انتقال است وی عمده مشترکین شبکه فوق توزیع و خطوط انتقال 230 کیلوولت را مشترکین صنعتی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بزرگترین بدهکار صنعت برق در این استان نیز مربوط به صنایع آلومینیم است.

وی بدهی مربوط به این صنعت را 280 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته و تعهدات داده شده متأسفانه هیچ‌کدام از بدهی‌های این شرکت که وابسته به اینیدرو است تاکنون وصول نشده است.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص بدهی‌های این شرکت گفت: در حدود 120 میلیارد تومان بدهی به پیمان‌کاران، بانک‌ها و سایر بخش‌های خصوصی و دولتی از سوی این شرکت وجود دارد که قرار است 3.5 میلیارد تومان  آن  از طریق دادن اوراق مشارکت به طلبکاران طرح‌های تملک دارایی دولت داده شود که این رقم در حال وصول است ولی تا کنون وصول نشده تا به پیمانکاران  پرداخت شود.

کهوری همچنین در خصوص رشد پیچ بار در این استان نیز گفت: تابستان 92 با رشد پیک بار 3 درصد همراه بوده است این درحالی است پیک بار مصرفی صنایع 15 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای هرمزگان در خصوص تأمین برق و زیرساخت‌های مسکن مهر این استان گفت: مسکن مهر شهرک پیامبر در بخش برق و زیرساخت‌ها به اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان نیاز دارد که متأسفانه تاکنون این اعتبار تأمین نشده است.

****هرمزگان 4 برابر کشور برق مصرف می‌کند

در ادامه این نشست عبدالصاحب ارجمند مدیرعامل شرکت برق هرمزگان تعداد مشترکین این استان را تعداد 540 هزار مشترک عنوان کرد و افزود این تعداد مشترک 4 برابر متوسط کشور برق مصرف می‌کنند.

وی ادامه داد: بیش از 21 هزار کیلومتر خطوط انتقال فشار متوسط و ضعیف و نوزده هزار دستگاه در این استان سالانه تعمیر می‌شوند.
ارجمند با بیان اینکه به علت بالا بودن سرانه مصرف برق این استان باید به پروژه‌های اصلاح، بهینه‌سازی و مدیریت مصرف توجه بیشتری شود  افزود کاهش 50 درصدی مصرف و 8 درصدی تلفات شبکه توزیع از جمله اقداماتی است که تا پایان سند چشم انداز 20 ساله باید تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: همچنین سهم 15 درصدی منابع تجدید پذیر در تولید برق نیز از جمله اقداماتی است که باید طی چند سال اخیر مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت برق هرمزگان در خصوص روستاهای برق‌دار شده نیز گفت: 14 روستا در سال جاری با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان برق‌دار شده‌اند.

ارجمند اظهار داشت: 75 روستای دیگر به ارزش 130 میلیارد ریال در دست اقدام است که از محل بودجه بند 69 منابع آن تأمین خواهد شد.

وی همچنین درباره توسعه برق و اصلاح و بهینه سازی معابر روستایی گفت: برای اجرای طرحهای ذکر شده  به 103 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته از محل بودجه، بند 69 تأمین خواهد شد.

وی همچنین درباره هوشمند‌سازی شبکه در استان هرمزگان نیز گفت: طرح‌های مطالعاتی هوشمند سازی در سه منزل مسکونی در این استان صورت گرفته که کاهش 60 درصدی صرفه‌جویی انرژی را به دنبال داشته است.


انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن