تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل‌محمدي: مهم اين است که دربي جذاب نبود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گل‌محمدي: مهم اين است که دربي جذاب نبود
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: همه فکر مي‌کردند عزيز دُردانه فدراسيون فوتبال هستيم اما ديد که همه چيز به ضرر ما شد.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل سايپا گفت: در سه هفته گذشته نتوانستيم بيشتر از دو امتياز کسب کنيم. هرچند اگر دقت مي کرديم و شانس داشتيم يا مقابل پرسپوليس کمک داور دقت مي کرد امتياز بيشتري داشتيم اما نمي توان انتظار که همه چيز به نفع ما باشد. اميدوارم فردا سه امتياز را بگيريم و مسابقه حساسي است. با توجه به نيازي که داريم از مديران نفت تهران مي خواهم توجه بيشتري به تيم کنند.

به گزارش فارس،سرمربي نفت تهران تأکيد کرد: هر بازي نسبت به مسابقه قبل دشواري خاص خودش را دارد. تمرينات خوبي را انجام داديم از بازيکنان مي‌خواهم نمايش متفاوت تري داشته باشند و با تمرکز بيشتر بتوانيم 3 امتياز را کسب کنيم

وي در مورد مصدومان و محرومان تيمش گفت: رضا نوروزي مصدوم است. پورعلي گنجي هم محروم است. اماميان و دباغ نيز از ابتداي فصل با ما نبودند.

گل‌محمدي افزود: مقابل ذوب آهن تمرکز خوبي نداشتيم. امين حاج محمدي مصدوم شد و شرايط بيرانوند در دو روز گذشته خوب نبود. متاسفانه در اين ميان نفت ضرر کرد. همه فکر مي کردند نفت عزيز دردانه فدراسيون است اما ديد که ما ضرر کرديم. به دليل در اختيار قراردادن بازيکنان به تيم ملي هم ديدار مقابل ذوب آهن را از دست داديم و اميدوارم فردا اتفاق خاصي رخ نداد.

گل‌محمدي در پاسخ به اين سوال که آيا از مديرعامل انتقاد مي‌کند گفت: نه انتقاد من به مديريت نيست .تيم جواني داريم و انتظار داريم با توجه به کاري کرديم بازيکنان شارژ شوند و توجه بيشتري به آنها شود فکر کنم در اين مسئله کمي بي توجهي شده است. مشکل خاصي نبود اما در جاي حساس فقط من مربي نمي توانم انگيزه دهم ساير نفرات هم بايد بيشتر به عملکرد بازيکن توجه کنند.

وي در مورد اينکه چه پيش بيني از ديدار فردا دارد، عنوان کرد: شکل بازي سايپا مثل ما است انها در حمله سرعت خوبي دارند و در دفاع هم خوب جمع مي شوند استفاده از موقعيت اهميت داد و هرکس بهتر باشد برنده مي‌شود. بازي پاياپايي را پيش بيني مي کنم.

گل‌محمد در پايان در مورد دربي78 پايتخت گفت: : چيزي که مهم است اين است که جذاب نبود همه ناراحت هستند در جايگاهي نيستم که بخواهم نمره بدهم. کارشناسان اين مسئله را ارزيابي مي‌کنند.

دوشنبه 1392/10/30 13:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن