تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819521089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نزديكي دو نيمكت به يكديگر تنش‌زاستگل‌محمدي: نيمه اول اصلا از عملكرد بازيكنان راضي نبودم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نزديكي دو نيمكت به يكديگر تنش‌زاستگل‌محمدي: نيمه اول اصلا از عملكرد بازيكنان راضي نبودم
سرمربي تيم فوتبال نفت گفت: عملكرد بازيكنان در نيمه اول به هيچ عنوان رضايت‌بخش نبود.


به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، يحيي گل‌محمدي پس از پيروزي سه بر يك نفت مقابل راه‌آهن اظهار داشت: ما نيمه اول خوب شروع نكرديم و دليلي داشت چون تغييراتي داشتيم و ناهماهنگي‌هايي وجود داشت به هيچ وجه وظايف بازيكنان جا نيفتاده بود اما رفته رفته بهتر شديم.

وي ادامه داد: نيمه اول بازي پرهيجان و پراسترسي براي هر دو تيم بود به هيچ عنوان از اين نيمه رضايت نداشتم اما فكر مي‌كنم در نيمه دوم تمركز بازيكنان بيشتر شد و موقعيت‌هاي خوبي هم به دست آورديم. كه يكي دو فرصت را نتوانستيم به گل تبديل كنيم.

سرمربي نفت يادآور شد: نيمه دوم عملكرد خوبي داشتيم و بر حريف فشار آورديم كه در نهايت در ضربات ايستگاهي به گل رسديم حتي مي‌توانستيم در جريان بازي گل‌هايي به ثمر برسانيم بازيكنان تلاش زيادي كردند كه من از آنها تشكر مي‌كنم. سه امتياز حساس وحياتي را كسب كرديم و توانستيم خود را بالاي جدول نگه داريم.

گل‌محمدي در مورد عملكرد داوري تاكيد كرد: فكر مي‌كنم اين اعتراضات در هر مسابقه‌اي صورت مي‌گيرد در چنين زميني به علت فاصله كم دو نيمكت به يكديگر و همچنين به زمين مسابقه باعث مي‌شود اين مسائل تاثير بگذارد زيرا دو نيمكت صداي يكديگر را مي‌شنوند من يك سال با راه‌آهن كار كردم آن زمان هم چنين مشكلاتي وجود داشت.

وي افزود: نزديكي دو نيمكت به يكديگر باعث به وجود آمدن تنش‌هايي مي‌شود و همچنين نزديكي نيكمت به يكديگر اين مسئله را تشديد مي‌كند. به هر حال بازي حساسي بود و دو تيم تلاش مي‌كردند امتياز بازي را كسب كنند ما براي تلاش در حفظ بالاي جدول مي‌جنگيديم و راه‌آهن به دنبال بهتر شدن وضعيتش بود. به هر حال صحبت‌ها شنيده مي‌شود و به دنبال پاسخ آن هم وجود دارد.

انتهاي پيام/ي

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن