تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804753582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظمي: با استيلي مذاکره‌اي نداشته‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نظمي: با استيلي مذاکره‌اي نداشته‌ام
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: وقتي مي بينم که اين روزها سکوها در زمان بازي تراکتورسازي در ورزشگاه يادگار امام(ره)خالي است خيلي ناراحت مي شوم.

جمشيد نظمي درباره اينکه گفته مي شود باشگاه تراکتورسازي با حميد استيلي وارد مذاکره جدي شده است عنوان کرد: هنوز من به عنوان مسول مذاکره با سرمربي آينده،با هيچ گزينه اي مذاکره نداشته ام و بنابراين نه با حميد استيلي و نه با مربيان ديگر در اين باره مذاکره اي صورت نگرفته است.

به گزارش اوج، وي تاکيد کرد: در حال بررسي شرايط هستيم تا گزينه نهايي را انتخاب کنيم.هر مربي بخواهد بيايد بايد ريسک پذيرش مسوليت در اين شرايط سخت را بپذيرد.من هنوز در ذهنم به گزينه نهايي نرسيده ام و بايد بررسي بيشتري داشته باشم.

مديرعامل تراکتورسازي در پاسخ به اين پرسش که چه زماني سرمربي جديد اين تيم معرفي مي شود گفت: اگر زمان قطعي و دقيق ندهم شايد صحيح تر باشد.چون ممکن است مذاکرات به طول بيانجامد.از باغ آبادي خواسته ايم تا تعيين سرمربي جديد،کار را پيش ببرند.هر زمان موضوع نهايي شد آن را اعلام مي کنيم.

وي درباره احتمال مذاکره با توني اوليويرا اظهار داشت:توني مربي خوشنامي است و زحمات زيادي براي تراکتورسازي کشيده است اما بايد ديد آيا او در اين شرايط حاضر است با تراکتورسازي همکاري کند.من تاکيد مي کنم هيچ گزينه اي براي حضور در تراکتورسازي در حال حاضر مطرح نيست و بررسي ها در اين باره ادامه دارد.

مديرعامل تراکتورسازي با اشاره به بازي تيمش مقابل سورينت در جام حذفي گفت:سرنوشت ما در جام حذفي به اين بازي گره خورده است و من اطمينان دارم در اين بازي تراکتورسازي نه ميهمان که ميزبان است.فوتبال بدون هوادار معنا و مفهومي ندارد و من اطمينان دارم سه شنبه در کنار طرفدارانمان خواهيم بود.

وي تاکيد کرد:ما ماههاي سخت و دشواري در پيش داريم.جام حذفي،ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا که تا اردييهشت ادامه دارد و تراکتورسازي در اين ماهها به حمايت همه جانبه طرفداران متعصب خود نياز مبرمي دارد.از هواداران مي خواهم در اين ماهها تيم خود را به طور جدي مورد حمايت قرار بدهند تا بتوانيم نتيجه موردنظرشان را بگيريم.

نظمي افزود:وقتي مي بينم که اين روزها سکوها در زمان بازي تراکتورسازي در ورزشگاه يادگار امام(ره)خالي است خيلي ناراحت مي شوم.اين هواداران در سالهاي گذشته در سخت ترين شرايط به استاديوم مي آمدند و حتي در روزهايي که سرما زيادتر هم بود در ورزشگاه بودند.شايد در مسابقات اخير تراکتورسازي برخي هواداران اعتراض کردند ولي بزرگترين اعتراض و فرياد هواداران سکوت حاکم بر ورزشگاه بود که حقيقتا من را ناراحت کرد و حتما همه تلاشم را مي کنم تا تراکتورسازي به روزهاي خوب خود بازگردد.

وي درباره جلالي گفت:من اينجا بايد نکته اي را بيان کنم که جلالي شايد نتيجه موردنظر را در تبريز نگرفت ولي هرگز نبايد تواناييهاش را زير سوال برد.پس از اهانت هايي که در بازي با سايپا در کرج و سپس مسابقه با صبا در تبريز رخ داد با من جلسه اي گذاشت و گفت بهتر است برود.من هم سرانجام با درخواست او موافقت کردم و برايش در آينده دوران ورزشي اش آرزوي موفقيت دارم.

دوشنبه 1392/10/30 08:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن