تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظمي: هواداران نبايد به من توهين مي‌کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نظمي: هواداران نبايد به من توهين مي‌کردند
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: برخي خبرنگاران در کنفرانس خبري مي‌خواستند من را مقابل هواداران قرار دهند و دائم در اين مورد سوال مي‌کردند.

جمشيد نظمي در مورد شرايط تراکتورسازي و رفتار هواداران در ديدار مقابل صباي قم گفت: بنده روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتي صحبت‌هاي خود را گفتم و نمي‌خواهم زياد اين مسئله را باز کنم. هواداران معترض هستند و شايد تا حدي هم حق دارند اما بايد فرصت جمع‌بندي را پيدا کنيم تا بتوانيم به نتيجه بهتري در مورد اين رفتارها برسيم.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سوال که تکليف استعفاي جلالي چه مي شود، اظهار داشت: امروز همه چيز مشخص مي شود. من نيز حدود يک هفته است کار خودم را آغاز کرده‌ام و هنوز به آن شکلي که بايد در باشگاه مستقر نشده‌ام. اگر قرار باشد کاري انجام دهم بايد قانونا حکم مديرعامل را دريافت کنم. هنوز حکم خود را از هيأت مديره دريافت نکرده‌ام و اگر قرار باشد کاري هم انجام دهيم بايد در آن زمان انجام دهم.

نظمي در پاسخ به اين سؤال که آيا فکر نمي‌کند شعارهايي که عليه او در ورزشگاه داده مي‌شود بي‌انصافي است چرا که او تازه کار خود را در باشگاه آغاز کرده است، تصريح کرد: حضور من در باشگاه تراکتورسازي هنوز به 10 روز هم نرسيده است. من دوشنبه هفته گذشته در باشگاه معرفي شدم. به هر حال هوادار داراي احساسات است و اگر هم توهيني به من مي‌کنند ناراحت نشده‌ام. آنها حداقل در رابطه با من نبايد اين کار را انجام مي‌دادند چرا که بنده هنوز امور تيم را به طور کامل در اختيار نگرفته‌ام و کار خاصي انجام نداده‌ام. هوادار داراي احساسات است و تحت تأثير شرايط بازي مسئله‌اي را بيان مي‌کند که درست نيست.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در مورد اينکه چه برنامه‌اي براي برطرف شدن اين وضعيت دارد، گفت: اين مسئله درست مي‌شود. برنامه‌هاي خود را در کنفرانس خبري به طور کامل بيان کردم اما متأسفانه يک مقدار صحبت‌هاي من تحريف شد و برخي دوستان با جابجا نوشتن صحبت‌ها مشکلاتي را به وجود آورده‌اند. اعلام مواضع و صحبت‌هاي من روي سايت باشگاه قرار دارد و همان موثق است. آن صحبت‌ها مواضع رسمي من و کاملا درست است.

نظمي در مورد اينکه از صحبت‌هاي او در کنفرانس مطبوعاتي برداشت غلط شده است و او اصلا نگفته که هواداران در باشگاه هيچ کاره هستند، خاطر نشان کرد: برخي دوستان قصد شيطنت داشتند. آنها قصد داشتند از صحبت‌هاي من چيزي دربياورند که باشگاه و هيأت مديره را مقابل هواداران قرار دهند. 3 بار اين موضوع را از من پرسيدند و من به آنها گفتم به دنبال بيرون آوردن چه منظوري از صحبت‌هاي من هستيد. من اعلام کردم هوادار، مديريت و هيأت مديره 3 رکن مهم تشکيلات باشگاه هستند که هر کدام داراي نظريات و عقايد خود هستند اما آن دوستان تلاش مي‌کردند هيأت مديره و باشگاه را مقابل هواداران قرار دهند اما من اجازه چنين کاري را به آنها ندادم اما متأسفانه آن چيزي که در ذهن خودشان وجود داشت روي کاغذ نوشتند. حتي صدا و سيماي استان نيز بعد از انجام کنفرانس خبري مصاحبه‌اي که انجام داده بودم را از اخبار پخش کردند. اگر اين دو مصاحبه را مشاهده کنيد متوجه مي‌شويد چيزي که از اخبار پخش شده با چيزي که برخي دوستان نوشتند کاملا متفاوت است. برخي به دنبال پيشرفت و مطرح شدن باشگاه نيستند بلکه مي‌خواهند خود را مطرح کنند. اين کار درست نيست.

نظمي در ادامه خاطر نشان کرد: من هنوز کار باشگاه را به طور کامل تحويل نگرفته‌ام که هواداران بخواهند عليه من شعاري بدهند يا تعريف کنند. من اگر مورد تشويق هم قرار مي‌گرفتم از اين مسئله خوشحال نمي‌شدم. اگر هم صحبتي بيان شده نبايد مورد توهين قرار مي‌گرفتم. تشويق و توهين من در اين مقطع کار بي‌پايه‌اي است چرا که هنوز هيچ چيز مشخص نشده است. پس از گذشت يک سال و با ديدن کارهايي که من انجام دادم مي‌توانند من را مورد تعريف يا انتقاد قرار دهند. اکنون زمان انجام اين کار نيست.

مديرعامل تراکتورسازي در پايان تأکيد کرد: انتظار من از رسانه‌ها اين است در مسيري که قرار گرفتيم به ما کمک کنند، رسانه‌ها نيز رکني در اين مسير هستند. بايد همه به هم کمک کنيم تا بتوانيم شرايط تيم را به موفقيت برسانيم. بنده آن روز در کنفرانس مطبوعاتي از خبرنگاران خواستم به يکديگر کمک کنيم تا در مسير تقويت باشگاه قدم برداريم. من اعلام کردم روز دوشنبه که به عنوان مديرعامل معرفي شدم يک روز نيز بايد باشگاه را ترک کنم و هر آمدني رفتني دارد. از آنها خواهش کردم لازم نيست از من حمايت کنند بلکه باشگاه تراکتورسازي را مورد حمايت قرار دهند. تغييراتي انجام شده و طي آن حميد زيني‌زاده از باشگاه کنار رفت. او براي تراکتورسازي زحمت کشيد و دوست ما است و به هيچ کس اجازه نمي‌دهم به او توهين کند. زيني‌زاده تلاش خود را کرد اما اتفاقاتي افتاد که شرايط به اين گونه رقم خورد حالا من نيز براي خدمت کردن آمدم تا نام نيکي از خود به جا بگذارم. در پايان همه ما مي‌رويم اما تنها تيم است که مي‌ماند. افتخاري که تيم کسب مي‌کند براي شخص من نيست بلکه براي استان آذربايجان، هواداران و مردم تبريز است. اکنون نيز از رسانه‌ها و هر کسي که مي‌تواند کمک بکند خواهش مي‌کنم از اين مسئله دريغ نکند و تيم را مورد حمايت قرار دهد.

يکشنبه 1392/10/29 10:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن