تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805617542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استيلي: دربي را آناليز کنيم چيزي عايدمان نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: استيلي: دربي را آناليز کنيم چيزي عايدمان نمي‌شود
سرمربي اسبق تيم پرسپوليس گفت: پس از آن حرکتي که صادقيان در آغاز دربي انجام داد نتوانست تواناييهايش را در ادامه نشان بدهد.

حميد استيلي درباره سوابق خود در دربي به عنوان بازيکن و سرمربي عنوان کرد:من 13،14 بار در دربي بازي کردم که نباختم.در سه بار مربيگري هم،يک بار مساوي کردم و دو بار باختم.چه در دوران بازي و چه در زمان مربيگري تفکر من برد بود.با اينکه نفرات زيادي در اختيار نداشتم ولي سعي کردم تيمم را هجومي به ميدان بفرستم.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: باخت در دربي خيلي سنگين است و تبعات دارد. شايد خيلي‌ها بگويند بياييد خوب بازي کنيد و ببازيد ولي مهم اين است پس از باخت هم اين حرف را مي‌زنند يا شروع به انتقاد مي‌کنند.

پيشکسوت پرسپوليس تاکيد کرد:ما نمي توانيم دربي هايمان را با دربي هاي جاي ديگر مقايسه کنيم.بارسا 6 گل به رئال مي زند اما مورينيو تکان نمي خورد.چون آنها فرهنگ باخت دردربي را دارند.پرويز مظلومي 4 تا دربي را برد ولي وقتي شکست خورد آن برخورد با او شد.

وي ادامه داد:در اين شرايط مربيان براي نباختن در دربي مي آيند و طبيعتا چيزي از لحاظ فني در مسابقه درنمي آيد.البته پرسپوليس امسال مهره هاي کليدي داشت و بايد براي برد مي رفت که متاسفانه اين اتفاق نيفتاد.

استيلي درباره استراتژي سرخپوشان و آبي پوشان براي اين بازي گفت:پرسپوليس مي خواست از عمق حمله کند و استقلال عمق را بسته بود.استقلال هم مي خواست مثل هميشه از ضربات ايستگاهي استفاده کند اما با توجه به حضور مدافعان بلند قامت در خط دفاع پرسپوليس در اين راه موفق نبود.

وي تاکيد کرد:اگر اين بازي در 10 دقيقه اول گل داشت در ادامه هر دو تيم فوتبال بهتري نشان مي دادند.چون بازي صفر_صفر مي شود تماشاگر احساس نارضايتي مي کند.اگر اين مسابقه را آناليز کنيم چيزي عايدمان نمي شود.

استيلي درباره نقش آندرانيک تيموريان در دربي گفت:تيموريان جنگيد.يکي از عواملي که استقلال در دربي مساوي گرفت همين تيموريان بود.او بازيکن با شخصيتي است.از وقتي نکونام رفته ،اعتماد به نفسش هم بيشتر شده است.

وي درباره اينکه تعداد پاس هاي سالم پرسپوليس در دربي بيشتر بود اظهار داشت:اين يک بحث است اما در فوتبال امروز پاس نفوذ مهم است.در اين بازي پاس نفوذ کم بود و دليلش تجمع دفاعي دو تيم بود.هر دو تيم وقتي توپ را از دست مي دادند سريع در زمين خودشان تجمع مي کردند.

بازيکن پيشين تيم ملي درباره پيام صادقيان گفت:صادقيان اگر وارد حاشيه نشود مي تواند به اروپا برود.در اين بازي بزرگ مثل دربي او بايد از نظر روحي آماده مي بود.پس از آن حرکتي که صادقيان در آغاز دربي انجام داد نتوانست تواناييهايش را در ادامه نشان بدهد.

سرمربي اسبق پرسپوليس درباره اينکه برخي هواداران اين تيم به حضور او در دربي ها اشاره کردند اظهار داشت:در آن زمان سعي مي کرديم ببريم.يعني با هدف برد به ميدان مي رفتيم.حتي در جام ولايت هم دربي 4 گل داشت تا مردم لذت ببرند ولي ديديد باختش چقدر مشکل ايجاد مي کند.استقلال و پرسپوليس بالاي 10 ملي پوش دارند و قطعا اين مسابقه بايد کيفيت بالايي داشته باشد.

وي درباره اينکه پرسپوليس در دربي تعويض نکرد و استقلال هم يک تعويض انجام داد تصريح کرد:اين نظر کادر فني دو تيم بود.پرسپوليس تعويض نداشت و در استقلال هم مجيد غلام نژاد به زمين آمد تا اين تيم يک امتياز را بگيرد. دايي و قلعه نوعي از دقيقه 60 به بعد دنبال يک امتياز بودند.در کل بازي ضربه محمد نوري تنها صحنه اي بود که مردم در استاديوم بلند شدند.

استيلي درباره پيش بيني اش از تيم قهرمان ليگ برتر گفت:امسال فاصله امتيازات نزديک به هم هست.به نظر من شانس پرسپوليس،استقلال و سپاهان زياد است ولي تراکتورسازي هم شانس دارد و مي تواند قهرمان شود.

دوشنبه 1392/10/30 08:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن