تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803915002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی گوشی‌های ارزان قیمت بازار +عکس و قیمت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دنیای تکنولو‍ژی؛
معرفی گوشی‌های ارزان قیمت بازار +عکس و قیمت
اگر به دنبال یک اسمارت فوت 4 هسته ای با نمایشگر 4.7 اینچی و دوربین 13 مگا پیکسلی می گردید، همین الان پنجره این گزارش را ببندید.
را سونی آخرین سری ایکسپریا z خودش را با دوربین 20 مگا پیکسلی و البته ساختار ضد آب عرضه کرده! اپل با آیفون 5 همه چیز تمامش همچنان در حال دلبری است و هر روز یک رنگ از آن را وارد بازار می کند! و  البته سامسونگ هر دفعه یک گالکسی تمام عیار رو می کند که در عین سادگی آچار فرانسه ای همه فن حریف برای طرفدارانش است.



همه اینها را میدانیم. اما در اینجا میخواهیم چند گوسی ساده و ارزان قیمت به شما معرفی کنیم که اگر چه قابلیت های روز در دنیای موبایل ها را دارا نیستند اما انتخابی خوب و مناسب برای کسانی هستند که یا در کنار اسمارت فونشان دنبال یک چیز دم دستی برای سیم کارت های اعتباری  می گردند یا عزیزانی که به دلایل مختلف نمی توانند برای تلفن همراه هزینه های کلان بپردازند.
 
بنابراین اگر به دنبال یک اسمارت فوت 4 هسته ای با نمایشگر 4.7 اینچی و دوربین 13 مگا پیکسلی می گردید، همین الان پنجره این گزارش را ببندید. چرا که قیمت همه این گوشی ها زیر 200 هزار تومان است: 
 
Samsung Rex 60 C3312R
 (190 الی 199 هزار تومان)







به گزارش نامه، یک دو سیم کارته جمع و جور که همه امکانات مورد نیاز شما را داراست. البته در حد پائین. مثلا دوربین این گوشی 1.3 مگا پیکسل است که در مقابل غول های 13 مگاپیکسلی حرفی برای گفتن ندارد. رزولوشن صفحه هم هر چند شگفت انگیز نیست ولی کیفیت قابل قبولی دارد و حسایت صفحه لمسی آن در حد مطلوبی است.
 
رکس کوچک سامسونگ کارت حافظه نیاز دارد و اگر یک 8 گیگابایتی ناقابل روی آن نصب کنید، موزیک پلایر خوبی خواهید داشت. 
 
Samsung C3330 Champ 2
 ( 165 الی 180 هزار تومان)







چامپ یعنی قهرمان و این گوشی زیبا با امکانت قابل قبولی که دارد در میان ارزان قیمت ها واقعا یک قهرمان محسوب می شود. گر چه این گوشی از رکس ارزان تر است اما کیفیت تصویر بهتری دارد و با یک سنسور 2 مگا پیکسلی قابلیت نصب کارت حافظه ممکن است انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. 
 
Dimo Sahand
 (140 الی 150 هزار تومان)







در بازار ارزان قیمت ها می توان دستپخت ایرانی ها را هم دید. دیمو سری سهند، بی اغراق گوشی زیبایی است و امکانات خوبی هم دارد. مثلا صفحه نمایش لمسی، دوربین، بلوتوث و البته وای فای!
 
راستی اگر دلتان خواست می توانید یک کارت حافظه 16 گیگ هم روی آن نصب کنید. 
 
Nokia 110
(130 الی 145 هزار تومان)







اگر نمی دانید بدانید که پس از واگذاری سهام شرکت نوکیا به مایکروسافت، دیگر نام این موبایل خاطره انگیز را نخواهید شنید و این گوشی هم یکی از بازماندگان غول سالهای قبل موبایل است که امکانات خاصی ندارد. جز این که دو سیم کارته است و از حافظه جانبی هم استفاده می کند.
یک صفحه نمایش کوچک رنگی هم دارد که البته کوچک بودنش عامل مهمی است تا یک هفته شارژ گوشی را ذخیره کند. 
 
Nokia Asha 200
(190 الی199 هزار تومان)







یک طراحی خاص با صفحه نمایش کیورتی و قدرت پشتیبانی رم تا 32 گیگا بایت، آشا 200 را به گزینه ای بسیار مناسب برای شما تبدیل می کند.  ضمن این که دو سیم کارته بوده و یک دوربین دو مگاپیکسلی ناقابل هم روی آن نصب شده است. 
 
 GLX T3
(110 الی 120 هزار تومان)
سری گوشی های ایرانی جی ال ایکس هم می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. تی سه هم صفحه نمایش لمسی دارد، هم بلوتوث و هم قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه. ضمن این که طراحی آن هم در حد قابل قبولی است. مطمئنا 120 هزار تومان می ارزد. 
 



 
Dimo maron
 (120 الی 130 هزار تومان)







و باز هم یک گوشی ایرانی دیگر! مارون تمام قابلیت های دیمو سهند که چند سطر بالاتر به آن اشاره کردیم را داراست و البته طراحی بسیار زیبایی دارد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛نرم افزار این گوشی ها همگی جاوا بوده و نمی توان انتظارات پیچیده از آنها داشت. 
 
Samsung C3780
( 185 الی 199 هزار تومان)







چون چند سالی از تولید آن می گذرد، پیدا کردنش در بازار دشوار است. ولی اگر بدانید یک دوربین  3.2 مگا پیکسلی، صفحه نمایش با کیفیت و قابلیت پشتیبانی از رم 32 گیگ را داراست شاید دلتان بخواهد دنبالش بگردید.


Nokia C2-05
(180 الی 195 هزار تومان)







هم ظاهر زیبایی دارد و هم کفیت پخش بالا. یک گوشی کشویی تقریبا قدیمی که شاید به راحتی در بازار پیدا نشود. ولی کیفیت ساخت آن در حدی است که بدون دردسر حداقل 5 سال برایتان کار می کند. این نوکیای تک سیم کارته البته امکانان سخت افزاری شاخصی ندارد و ظاهر و باطن همین است که می بینید.
 
 
Miniyator M2
(حدود 100 هزار تومان)
 
این یکی واقعا ارزان قیمت است. در واقع شما پول یک هدفون معمولی را می پردازید ولی در عوض یک تلفن همراه شیک و کوچک با قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت و کارت حافظه جانبی به شما تعلق می گیرد که حسابی کار راه انداز است. البته مینیاتور از آن برند های گمنامی است که اعتماد کردن به آن سخت است ولی به شما اطمینان می دهیم که انتخاب بدی نخواهد بود. 
 




* تمامی قیمت ها از سایت های معتبر فروش لوازم الکترونیکی و به صورت رسمی دریافت شده است. ممکن است برخی از این گوشی ها در بازار به صورت غیر قانونی با قیمت های بالاتری به فروش برسند.






تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن