تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802973667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفکر امام راحل برملا کننده توطئه اسلام آمریکایی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



آیت الله علما:
تفکر امام راحل برملا کننده توطئه اسلام آمریکایی است خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان این که امام راحل با تقسیم بندی عمیق تکلیف همه را درباره نگرش به اسلام مشخص کردند، ابراز داشت: ایشان اسلام را به اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی تقسیم کردند، امروز همه ما باید آگاه باشیم آنچه دشمنان دین می خواهند خالی و پوچ کردن محتوای اسلام و ارائه یک دین کمر شکسته به مردم است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت الله علما، امام جمعه کرمانشاه امروز در بیست و پنجمین همایش هفته وحدت که با حضور علما، ائمه جمعه و جماعات و طلاب اهل تسنن و تشیع استان در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، گفت: خوشبختانه اتحاد و همدلی مردم در استان کرمانشاه مثال زدنی است، برگزاری مراسم‌ها و نشست‌های این چنین به برکت وجود طلاب و علمای بصیر و آگاه شیعه و اهل سنت این استان است.
وی ادامه داد: بها و ارزش انسان به علم و بصیرت او است، در روایت آمده است که قرآن را زمان تفسیر می کند؛ یعنی این که دانشمندان هر زمان و عصری، قرآن کریم را تفسیر می کنند، به هر اندازه سعه وجودی علم انسان وسعت داشته باشد به همان اندازه بینش و آگاهی او افزایش می یابد و البته تکلیف هم سنگین تر می شود.
آیت الله علما تصریح کرد: خداوند متعال به وسعت تمام هستی به حضرت رسول اکرم(ص) شرح صدر عطا کرده است، تمام عقلای عالم در مقابل تفکر، دین، اخلاق و منش حضرت پیامبر(ص) خاضع و خاشع هستند، ما روحانیان باید به حسب رسالت و وظیفه خود پاسدار و حافظ شریعت و معارف دینی باشیم و با الگو قرار دادن اخلاق و رفتار حضرت رسول(ص) مبلغان خوبی برای دین باشیم.وی اظهار داشت: امروز سالروز فرار شاه مخلوع از ایران است، در سال 57 مردم ایران اسلامی با شعار الله اکبر شاه را از کشور بیرون کردند، رهبری منحصر به فرد امام راحل و یکپارچگی ملت در زیر پرچم اسلام دو هزار و پانصد سال پادشاهی را واژگون کرد.
امام جمعه کرمانشاه گفت: الله اکبر رمز و کلید پیروزی مسلمانان است اما ببینید امروز عده ای نادان و جاهل به اسلام ناب با این شعار الله اکبر دست به چه اعمال مفتضحانه ای می زنند، با شعار الله اکبر نکاح جهادی انجام می دهند به نام دین سینه مسلمانان را شکافته و قلب مسلمانان را می درند.
وی افزود: امام راحل با یک تقسیم بندی عمیق تکلیف همه را مشخص کردند، ایشان اسلام را به اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی تقسیم کردند، امروز همه ما باید آگاه باشیم آنچه دشمنان دین می خواهند و با فریب عده ای بی دین به دنبال اجرای اهداف خود هستند خالی و پوچ کردن محتوای اسلام و ارائه یک دین کمر شکسته به مردم است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: با استناد به آیه شریفه «الم نشرح لک صدرک» باید اختلاف را کنار بگذاریم و با شرح صدر در کنار هم و با اتحاد کامل در برابر استکبار جهانی بایستیم و روی وجه اشتراک فراوان، تأکید کنیم.
آیت الله علما تأکید کرد: با توجه به وضع کشورهای منطقه و اوضاع به هم ریخته کشورهای اسلامی باید قدردان نعمت امنیت و اتحاد موجود در کشور اسلامی خود باشیم و همه برای ایجاد یک حکومت مقتدر اسلامی تلاش کنیم./967/پ202/س



۱۳۹۲/۱۰/۲۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن