تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803613023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشيان: مي‌خواهيم روي پاي خودمان بايستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کفاشيان: مي‌خواهيم روي پاي خودمان بايستيم
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: ما نمي‌خواهيم هيچ‌کسي کمکمان کند بلکه مي‌خواهيم روي پاي خودمان بايستيم.

علي کفاشيان در مراسم رونمايي از سامانه 6090 اظهار داشت: در هفته وحدت قرار داريم و من اين هفته را تبريک مي‌گويم. امروز هم در اولين روز اين هفته دور هم جمع شديم تا حرف وحدت را بزنيم. ما مي‌خواهيم در مورد فوتبال تصميم بگيريم. اولين بحث ما هم وحدت است و بايد به اين نکته توجه کنيم که هيچ کس بر کسي ديگر برتري ندارد. اگر امروز 74 عضو مجمع هستند و من رئيس، تنها هر باشگاه يک راي دارد اين 74 نفر تعيين کننده هستند. من يا تاج کاره‌اي نيستيم. همه با همديگر هستيم که مي‌توانيم تصميم بگيريم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در همين هفته جلسه سازمان ليگ را برگزار کرديم من 6 ماه بود که در آن جلسه حضور نداشتم به آنها گفتم که خودتان کارها را پيش ببريد. خداوند سرنوشت هيچ قومي را تغيير نمي‌دهد مگر به دست خودش. پس ما هم بايد خودمان تصميم بگيريم. وحدت مهمترين اصل است. در قانون همه چيز انتخابي است و انتصابي نداريم. بايد به قانون احترام بگذاريم.

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: وحدت اولين نکته مهم است که مي‌خواهيم شروع کنيم اجازه ندهيد اختلاف سليقه‌ها ما را از يکديگر جدا کند و با همين وحدت بايد تصميمات مهمي بگيريم. اين کار بايد 10 سال پيش انجام مي‌شد اما حالا هم خوب است در اجرا شايد ايراد داشته باشد اما با همه نظر مي‌دهيم و مشورت مي‌کنيم و بايد به سمت تعامل پيش برويم. منافع جمع را به منافع شخصي ترجيح دهيم. همه بايد از تصميمي که گرفته مي‌شود حمايت کنيم.

کفاشيان گفت:‌در حال حاضر در آسيا مقام خوبي نداريم اما بايد به سمت جهاني شدن حرکت کنيم. تيم اميد ما که تقريبا نفرات اصلي خود را در اختيار نداشت راهي عمان شد و با ژاپن هم بازي کرديم که مساوي شد. ما تلاش خودمان را مي‌کنيم اما اتفاقاتي هم مي‌افتد. هر باشگاهي بازيکن داد يا نداد ما کار خودمان را انجام مي‌دهيم.

وي با اشاره به اينکه بازيکنان ما در حال کوچ کردن به ليگ‌هاي ديگر هستند، گفت: اين کار به اين دليل است که باشگاه‌هاي ما يک سوم پولي را که تعهد کرده‌اند به آنها نمي‌دهند. بازيکن هم مي‌بيند با چند ماه پول دو فصل در ايران را مي‌گيرد، خيلي راحت به آن طرف مي‌رود. البته نه اينکه باشگاه‌ها نمي‌خواهند بدهند بلکه به اين دليل است که تواني ندارند. همه گرفتار هستند يک نهادي هم که مي‌خواهد در فوتبال خرج کند آنقدر برايش مسئله و مشکل درست مي‌کنند که دلزده مي‌شود. اگر بخواهيم با استانداردهاي دنيا پيش برويم اين مسائل فايده‌اي ندارد.

کفاشيان عنوان کرد: ما نمي‌خواهيم هيچ کس کمک‌مان کند بلکه مي‌خواهيم روي پاي خودمان بايستيم. دو موضوع وجود دارد. يک آماتور باشيم و دو حرفه‌اي کار کنيم. اگر مي‌خواهيم آماتور باشيم بازيکن هم به تيم ملي نيامد نبايد مهم باشد و مانند کشورهاي ديگري که نمي‌خواهم اسم بياورم کارمان را پيش ببريم اما اگر مي‌خواهيم حرفه‌اي شويم بايد همه چيز درست شود. کشورهايي که در فوتبال الگو هستند همه چيزشان با هم هماهنگ است. سازمان ليگ نماينده باشگاه‌هاست و هيچ کس حق ندارد حرف خود را بزند و تصميم شخصي بگيرد.

وي ادامه داد: باشگاه‌ها چگونه درآمد کسب مي‌کنند؟ آيا خريد و فروش کالا مي‌کنند؟ آن چيزي که در آن کشورها اتفاق مي‌افتد بايد حداقل يک سومش اينجا صورت بگيرد. بايد هم چيز قانونمند باشد. بايد همه چيز مانند حق پخش قانونمند شود و هر کسي نفعي از فوتبال مي‌برد بايد حق فوتبال را بپردازد.

رئيس فدراسيون فوتبال عنوان کرد: ما ليگ‌هاي مختلفي داريم و بايد هزينه کنيم تا مردم راضي باشند. نمي‌توانيم منتظر امداد غيبي باشيم. درآمدها کم است و با اين روش نمي‌شود کار کرد بايد يک تصميم اساسي بگيريم. جامعه فوتبال بايد وضعيت را مشخص کند.مسئولين مسائل را يا شوخي مي‌گيرند يا به آن توجه نمي‌کنند اما ما صبرمان زياد است و کارمان را پيش مي‌بريم.

وي گفت:‌ممکن است من با تاج يا ساکت اختلافاتي داشته باشيم اما اين‌ها بحث داخلي است و نبايد وحدت را از بين ببرد. بايد حق باشگاه‌ها را بگيريم. گرفتن حق باشگاه‌ها يعني گرفتن حق تيم ملي و فوتبالدوستان است. ما مورد هجمه‌هاي مختلف هستيم اما مي‌خواهيم به سمت حرفه‌اي شدن پيش برويم و خواست مردم را برآورده کنيم. اميدوارم اين قدمي که برداشتيم مورد حمايت همه باشد و عوايدش به فوتبال برسد.

دوشنبه 1392/10/23 11:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن