تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802905125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا کفاشيان به فوتسال روي خوش نشان نمي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: چرا کفاشيان به فوتسال روي خوش نشان نمي‌دهد
مديرعامل باشگاه گيتي‌پسند گفت: علاقمند و سرمايه‌گذار هماني است که در فوتبال هم حضور دارد اما نمي‌دانيم چرا کفاشيان به فوتسال روي خوش نشان نمي‌دهد.

علي طاهري در مورد اينکه آيا در روزهاي پاياني فصل نقل و انتقالات ليگ فوتسال بازيکني به جمع گيتي‌پسند اضافه شده است، اظهار داشت: نه بازيکني به تيم اضافه کرديم و نه در دو هفته تعطيلي ليگ، برنامه خاصي داشتيم.

به نقل از فارس، وي در مورد جلسه مديران باشگاه‌ها با هيئت رئيسه سازمان ليگ که ظاهرا قرار است در روزهاي آينده برگزار شود، گفت: قرار بود جلسه‌اي برگزار شود که به تعطيلي‌ها خورد و منتفي شد. ما دنبال اصل فوتساليم، نه اعتراض کردن به کسي. با توجه به سرمايه‌گذاري‌اي که در فوتسال انجام مي‌شود متاسفانه هنوز ساختار فوتسال درست نشده است. يک زماني سازمان ليگ فوتسال تشکيل شد و به ثبت رسيد ولي تا شخص اول فدراسيون فوتبال که علي کفاشيان است، به فوتسال بها ندهد وضعيت فوتسال همين است.

طاهري ادامه داد: يک ليگي هست که وقتي تمام مي‌شود همه مي‌روند سراغ کارشان. اگر کفاشيان به عنوان نفر اول فوتبال ايران، به فوتسال روي خوش نشان دهد، قطعا وضعيت درست خواهد شد. ولي اينکه مديران از هم انتقاد کنند و از هم ايراد بگيرند و ما دائما بگوييم پخش مستقيم نداريم، اسپانسر نيست، درآمدزايي نمي‌شود و... فوتسال راه به جايي نمي‌رود. با توجه به اينکه اين رشته در کنار ليگ برتر،‌ رقابت‌هاي دسته اول، دسته دو و زيرگروه دارد، يعني اينکه علاقمندي و سرمايه‌گذاري لازم وجود دارد، همه اين‌ها هست اما توجه نفر اول فوتبال ايران نيست.

مديرعامل باشگاه گيتي‌پسند تصريح کرد: يک روز مي‌گفتند کميته فوتسال را معاونت مي‌کنيم، اما کجاست معاونت؟ گفتند سازمان ليگ فوتسال درست مي‌کنيم اما چه فايده‌اي داشت؟ ما به جلسات هيئت رئيسه مي‌رويم و کارها را انجام مي‌دهيم اما آخرش چه مي‌شود؟ اما اگر توجه کفاشيان باشد، فوتسال خوب رو به جلو مي‌رود.

وي گفت: اينکه گيتي‌پسند بيايد و هزينه کند، دبيري تبريز سرمايه‌گذاري کند و يک ليگي برگزار شود و تمام شود، چه فايده‌اي دارد. تمام انگيزه‌اي که براي تيم‌ها هست بحث حضور در جام‌ باشگاه‌هاي آسيا بود که حالا هم مي‌خواهند آن را دو سال يک‌بار برگزار کنند. من با سابقه 10، 15 ساله در فوتسال مي‌گويم علاقمند به اين رشته در ايران خيلي هست اما ساختار و تشکيلات بايد درست باشد، بايد نايب‌رئيس فوتسال داشته باشيم. همه اميد ما اين است که اصل فوتسال درست شود که البته بعيد مي‌دانم اين اتفاق رخ دهد.

طاهري خاطرنشان کرد: الان نگاه کنيد در ليگ برتر فوتبال 16 تيم حضور دارند، در ليگ برتر فوتسال 14 تيم، ليگ دسته اول فوتبال با 26 تيم برگزار مي‌شود ليگ دسته اول فوتسال با 22 تيم، همين‌طور همه چيز تقريبا شبيه هم هست، اما ساختار فوتبال کجا و ساختار فوتسال کجا. سازمان ليگ فوتسال هم يکي مثل مهدي تاج را مي‌خواهد که وقت بگذارد.

علي طاهري ادامه داد:‌ يکي را مي‌خواهد که درست مثل فوتبال براي پخش زنده بازي‌ها با تلويزيون جلسه بگذارند، با همراه اول در مورد پيامک‌ها نشست داشته باشند، در مورد پخش زنده بازي‌هاي ليگ يک از شبکه‌هاي استاني برنامه‌ريزي مي‌کنند. ساختماني و ساختاري داشته باشند و انواع و اقسام کارها را بکنند. باز هم تاکيد مي‌کنم که علاقمند و سرمايه‌گذار هماني است که در فوتبال هم حضور دارد اما نمي‌دانم چه بحثي هست که دوست ندارند فوتسال شکل بگيرد. نمي‌دانيم چرا کفاشيان به اين رشته روي خوش نشان نمي‌دهد.

جمعه 1392/10/13 09:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن