تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819859241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با مطالعه زندگی پیامبر اکرم مسلمان شدم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



فوتبالیست نیجریه‎ای:
با مطالعه زندگی پیامبر اکرم مسلمان شدم خبرگزاری رسا ـ یکی از فوتبالیست‎های بازنشسته نیجریه‎ای که به تازگی به اسلام گرویده است، می‎گوید این تصمیم منجر به تغییر زندگی او شد.



  به گزارش خبرگزاری رسا، امکا ایزوگو، یکی از فوتبالیست های بازنشسته نیجریه ای که به تازگی به اسلام گرویده است می گوید این تصمیم که منجر به تغییر زندگی او شد را پس از مطالعه زندگی پیامبر اسلام،حضرت محمد مصطفی (ص) اتخاذ کرد.
وی می افزاید:من همیشه انسان کنجکاوی بوده ام و مذاهب مختلف را مطالع کرده ام و هنگام مطالعه اسلام،زندگی حضرت محمد را بسیار شگفت انگیز یافتم.
ایزوگوی 46 ساله ابراز خوشحالی می کند که با الهام از زندگی پیامبر اکرم (ص) مسلمان شده است.
وی در این باره می گوید: افتخار می کنم که پیرو پیامبری هستم که به اعتقاد من بزرگ ترین پیام آور در میان پیام آوران حق است.
او اکنون نام مصطفی محمد را برای خود انتخاب کرده و می خواهد وقتی به نیجریه برگشت پاسپورت جدیدی با این نام برای خودش تهیه کند.
اخبار مربوط به اسلام آوردن ایزوگو اولین بار در فوریه 2012 منتشر شد اما این اولین بار است که او با رسانه ها در مورد مسلمان شدنش سخن می گوید.
ایزوگو می گوید که اسلام او را تبدیل به فردی قوی تر از قبل کرده است.
وی می افزاید: اکنون زندگی ام نظم بیشتری پیدا کرده است؛ من دانه ای را کاشته ام و حالا دارم آن را توقیت می کنم تا به درختی تنومند تبدیل شود.
نیجریه که یکی از مذهبی ترین کشورهای جهان است میان مسلمانان و مسیحیان تقسیم شده است.
مسلمانان حدود 55 درصد جمعیت 140 میلیونی نیجریه را تشکیل می دهند./982/ب103/دمنبع: شبستان


۱۳۹۲/۱۰/۲۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن