تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819457318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعارض بين صداوسيما و دولت به زيان مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تعارض بين صداوسيما و دولت به زيان مردم است
وزير ورزش و جوانان در جمع مديران ورزش صدا و سيما از مسئولان رسانه ملي خواست براي استقرار اخلاق در ورزش کشور کمک کنند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزي در نشست هم انديشي با اعضاي شوراي سياست گذاري ورزش صداوسيما، اظهار داشت: رفتارهاي رياکارانه ناشايست است و من هرگز حاضر نيستم آبرو و اعتباري که بر اثر 30 سال خدمت به دست آمده را اينچنين از بين ببرم.

وي با بيان اينکه استفاده ابزاري از رسانه مذموم است، ادامه داد: عکس آن هم مصداق پيدا مي‌کند.

وزير ورزش و جوانان با بيان اينکه نگاه پوپوليستي نبايد در جامعه غالب شود، گفت: نظر حضرت امام (ره) در خصوص رسانه يک دانشگاه است که در آن تلخي و خشکي هم هست و حرکت کردن براساس ذائقه مردم و سرگرمي هدف آن نيست.

وي با تاکيد براين موضوع که سياست‌گذاري غلط در برخي موارد منجر به بروز مفاسد مي‌شود، گفت: روشن نبودن خط و جهت به ايجاد مفسده در ورزش مي‌انجامد که نقش رسانه در مهار يا تشديد آن پر رنگ است.

گودرزي اضافه کرد: مصاديقي سرزده که باعث تقويت اين نگاه در جامعه شده که تقابلي بين صدا و سيما و قوه مجريه وجود دارد. تصور مي‌شود در اين مسير حتي همگرايي هم فرصت طلبانه خواهد بود. تعارض دائمي بين صداوسيما و دولت در نهايت به زيان مردم و حاکميت است. ما از اخلاق و معنويت و اصلاح حرف مي‌زنيم اما گاهي رسانه‌ها در روز 10 دروغ از زبان من مطرح مي‌کنند که در نهايت به مظلوميت ختم مي‌شود به جاي اخلاق‌زايي گاهي اخلاق‌زدايي مي‌کنيم.

وزير ورزش و جوانان خطاب به مديران ورزش صداوسيما، گفت: هيچ توقعي از دوستانم در صدا و سيما ندارم. آنچه مورد رضاي خداوند، تعالي کشور و ايجاد فضاي فرهنگي و معنوي است را انجام دهيد. من دوستان را به هيچ شورايي دعوت نمي‌کنم و بناي سوء استفاده ندارم. نمي‌گوييم هواي ما را داشته باشيد و علاقه‌اي به چهره شدن ندارم هرچند پرهيز زياد هم افراط است.

ويدر پايان با تاکيد براينکه سرلوحه شعارمان استقرار اخلاق در ورزش است خواستار حمايت رسانه ملي در اين راستا شد.

شنبه 1392/10/21 12:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن