تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802883873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان :بازیکنان خاطی جایی در تیم ملی ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تکرار//
کفاشیان :بازیکنان خاطی جایی در تیم ملی ندارند
علی کفاشیان گفت:من معتقدم در مسئله قلیان کشی بازیکنان کادر سرپرستی مقصر بود.با این حال از بازیکنانی که اخلاق را رعایت نمی کنند در تیم ملی استفاده نخواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،علی کفاشیان در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:چهارشنبه گذشته اولین جلسه هییت رییسه فدراسیون فوتبال با گودرزی و معاونان برگزار شد و جلسه بسیار خوبی بود و ایشان در این جلسه اولویت فوتبال را تیم ملی عنوان کردند.

وی افزود:جلسه مذبور نقش حمایتی از تیم ملی داشت و در آن به وضعیت باشگاه ها و مشکلات مالی و راه حل ها نیز پرداخته شد.کفاشیان ادامه داد:برنامه های جام جهانی به 2 بخش تقسیم می شود.بخش اول برنامه های فنی تیم ملی و بخش دوم نیز مربوط به هواداران و برنامه های فرهنگی و حفاظتی است که این نیاز به هماهنگی با وزارت امور خارجه و سازمان گردشگری و ... دارد.




وی عنوان کرد:قرار شد وزیر ورزش با هماهنگی با دولت ستادی تشکیل بدهد و با هماهنگی فدراسیون نیاز هواداران-خبرنگاران و ... را رفع کند.باید با مدیران باشگاه ها جلسه ای بگذاریمرییس فدراسیون فوتبال اظهار کرد:لیگ ما 20 فروردین به پایان خواهد رسید اما مشکلما در اردیبهشت ماه است که جام باشگاه ها را در پیش داریم و 65 درصد بازیکنان تیم ملی درگیر آن هستند.




وی افزود:در این خصوص حتما باید جلسه ای با مدیران باشگاه ها داشته باشیم و تصمیم گیری کنیم چرا که تیم ملی به بازیکنانش در آن برهه زمانی نیاز دارد.  جریمه فدراسیون فوتبال فقط روی کاغذ استکفاشیان در مورد جریمه عنوان شده برای فدراسیون فوتبال به علت غیبت در مسابقات غرب آسیا بیان کرد: این جریمه فقط بر روی کاغذ است و طبق مقررات مبلغ آن 15 هزار دلار است که البته ما دلیل غیبت خود به دلیل جام جهانی را از قبل عنوان کرده بودیم و پذیرفته هم شده بود و هیچ ابلاغی در این خصوص به ما نشد.وی در مورد اسپانسر تیم ملی عنوان داشت:حامی تیم ملی بخشی از پول را در همان ابتدای کار پرداخت کرد و البته در دومین قسط به مشکل برخورد و ما مهلت د ادیم تا پول را پرداخت کند.



وی ادامه داد:ما طی 2 روز گذشته جلساتی با کی روش داشتیم و برنامه های تیم ملی به صورت کامل تشریح شد.بنابراین 2 بازی در اسفندماه با کویت داریم و یک بازی با تیم گینه که تیمی آفریقایی است خواهیم داشت و بعد از 20 فروردین نیز به آفریقای جنوبی خواهیم رفت و کی روش نیز در حال حاضر در این کشور است تا با رییس فدراسیون فوتبال آن مذاکراتی داشته باشد.بعد به ایران بازمی گردد و بعد به اروپا خواهیم رفت و قصد داریم تا در آنجا 3 یا 4 بازی خوب داشته باشیم.فیفا سهمیه اعزام خبرنگاران به جام جهانی را مشخص کرده استرییس فدراسیون فوتبال گفت:اعزام خبرنگارها سهمیه ای است که از طریق فیفا به حدود 20 خبرنگار و 5 عکاس تعلق گرفته بود و با درخواست ما بیشتر شد و حدود 32 نفر سهمیه گرفتند.وی ادامه داد:کلیه رسانه ها عضو کمیته رسانه ها هستند و خودشان می دانند به چه صورت این سهمیه را تقسیم کنند.




وی در مورد پیشنهاد اسپانسر مالی برای میزبانی ما در جام ملتهای آسیا بیان کرد:ما خودمان تلاشمان را برای میزبانی انجام داده ایم و پیشنهادی از مورد آمریکایی که عنوان شده نداشته ایم.ما روی پای خودمان می ایستیم و اگر بتوانیم این میزبانی را خواهیم گرفت.وی در مورد تورنمنت آمریکا نیز تصریح کرد:هنوز زمان این تورنمنت و اینکه در کدام کشورها باشد مشخص نیست و کادر فنی باید تشخیص بدهد و تعیین کند که در این رقابتها حضور داشته باشیم یا خیر.وی در مورد پول بلوکه شدن فدراسیون فوتبال ایران نیز گفت:فدراسیون فوتبال باید حساب ارزی در خارج از کشور باز کند که فیفا بتواند پول در آن بریزد و بلوکه نشود که علیرغم تلاش هایی که داشته ایم هنوز این پول بلوکه است.



وی عنوان کرذ:ما فقط یک برنامه نداریم بلکه تیم زیر 22 سال ما باید به عمان برود،تیم 17 ساله ما هم به اندونزی می رود و 15 ساله های ما نیز باید به بلاروس بروند.در واقع ما 18-19 تیم داریم و برنامه های ما طبق برنامه های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیاست.البته تیم ملی ما در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارد.کی روش گفت سنش بالا رفته و ممکن است پیشنهادات دیگری داشته باشدکفاشیان ادامه داد: با توجه به اینکه پس از اتمام جام جهانی 2014 برزیل 6 ماه بعد رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود باید به فکر انتخاب سرمربی بعدی و بستن قرارداد 4 ساله برای حضور در جام جهانی 2018 باشیم که در این خصوص با کی روش صحبت کردیم و وی گفت که سنش بالا رفته و ممکن است پیشنهادات دیگری برای او مطرح شود به همین خاطر نمی‌تواند همین حالا جواب قطعی بدهد.



رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد:ما به کی‌روش گفتیم اگر یک درصد هم قصد ماندن ندارد این مسئله را بگوید و اگر خودش پیشنهادی برای مربی آینده تیم ملی دارد این مسئله را بیان کند که این موضوع با استقبال وی روبرو شد.سرپرستان و مسولان از کی روش درس بگیرندکفاشیان در مورد مسئله قلیان کشی برخی بازیکنان عنوان کرد:ما درسی را از کی روش در تیم ملی گرفتیم.ایشان قبل از هر اردویی حتما محل اردو و همه جای هتل اسکان را می بیند و این باید سرلوحه دیگران باشد.من معتقدم در مسئله قلیان کشی بازیکنان کادر سرپرستی مقصر بود.ما هم به عنوان فدراسیون در آینده از بازیکنانی که اخلاق را رعایت نمی کنند در تیم ملی استفاده نخواهیم کرد.وی تاکید کرد:باشگاه ها باید دیدگاه تربیتی داشته باشند و بازیکنان خاطی جایگاهی در تیم ملی ندارند و البته این مساول یک شبه تمام نمی شود بلکه باید زمینه و بستر مناسب را برای حل آن فراهم کرد.انتهای پیام/










تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن