تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802352098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازيكنانم را به تيم ملي نمي‌دهم/ دو سال است منتظر جلسه با كي‌روش هستم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازيكنانم را به تيم ملي نمي‌دهم/ دو سال است منتظر جلسه با كي‌روش هستم
سرمربي تيم فوتبال سپاهان با اشاره به اينكه اين باشگاه بيش از 200 امتياز گرفته تا امسال 4 سهميه باشگاه‌هاي ايران در ليگ قهرمان آسيا قطعي شود، گفت: تا جائيكه به من مربوط مي‌شود، ملي‌پوشان خود را تا پايان ليگ قهرمانان آسيا به تيم ملي نمي‌دهم زيرا موفقيت آسيا هم از نظر مالي براي تيم و هم رده‌بندي براي فوتبال ايران مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، يكي از برنامه‌هاي ويژه آماده‌سازي تيم ملي ايران كه از سوي كارلوس كي‌روش پيشنهاد شده است، در اختيار داشتن تمام بازيكنان تيم ملي از جمله نفرات چهار نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا از تاريخ 20 فرودين‌ماه و پس از پايان سيزدهمين دوره ليگ برتر است. البته او در نشست روز يكشنبه خود اعلام كرد كه "اگر بخواهيم براي جام جهاني تدارك ويژه داشته باشيم فقط همين راه پيش روي ماست."

زلاتكو كرانچار در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اينكه آيا حاضر است بازيكنان ملي‌پوش خود را از 20 فرودين‌ماه سال آينده در اختيار تيم ملي قرار دهد، اظهار كرد: قطعا موظف هستيم كه ملي‌پوشان خود را بعد از 7 مي به تيم ملي تحويل دهيم زيرا قرار است به عنوان نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا حضور يابيم.

وي در ادامه افزود: اگر سپاهان اصفهان، استقلال تهران، فولادخوزستان و تراكتورسازي تبريز بتوانند در ليگ قهرمانان آسيا نتايج خوبي را كسب كنند، نمرات فوتبال ايران در آسيا افزايش يافته و همچنان شانس كسب 4 سهميه در ليگ قهرمانان را خواهيد داشت.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان همچنين يادآور شد: در ابتدا وقتي بازيكنان ملي‌پوش تيم‌هاي باشگاهي در ليگ قهرمانان آسيا حضور يابند، كاملا در فرم لازم قرار داشته و در شرايط بازي قرار دارند. دوما در همه جاي دنيا و همه تيم‌هايي كه به جام جهاني راه يافته‌اند، زمان لازم را در ماه مي سال 2014 تا آغاز جام جهاني دارند تا براي حضور در جام جهاني به آمادگي كامل دست يابند.

وي با بيان اينكه فيفا زمان‌هايي را مشخص كرده تا تيم‌هاي راه يافته به جام جهاني بازي‌هاي تداركاتي خود را در آن زمان‌ها انجام دهند، تاكيد كرد: تا جائيكه به من مربوط مي‌شود، ملي‌پوشان خود را تا پايان ليگ قهرمانان آسيا به تيم ملي نمي‌دهم زيرا موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا هم از نظر مالي براي تيم و بازيكنان و هم رده‌بندي براي فوتبال ايران مهم است.

كرانچار در ادامه تصريح كرد: مبادا فراموش كنيم سپاهان در 7 سال گذشته عملكرد بسيار خوبي در ليگ قهرمانان آسيا داشته و امروز بيش از 200 امتياز را براي فوتبال ايران به ارمغان آورده تا امسال 4 سهميه باشگاه‌هاي كشورتان در ليگ قهرمان آسيا قطعي شود.

وي با ابراز تعجب از اينكه چرا بايد بازيكنان خود را زودتر از پايان ليگ قهرمانان آسيا در اختيار تيم ملي قرار دهد، خاطرنشان كرد: در هيچ كجاي دنيا ملي‌پوشان خود را زودتر در اختيار تيم ملي قرار نمي‌دهند. البته شايد در مكزيك اين اتفاق بي‌افتد كه ليگ را به خاطر تيم ملي قطع كرده و اردوي آماده‌سازي خود را بدون حضور لژيونرها برگزار مي‌كنند.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اينكه آيا نمي‌خواهد براي حل اين مشكل با كارلوس كي‌روش جلسه بگذارد، اظهار كرد: با كمال ميل برگزاري اين جلسه را مي‌پذيرم، من دو سال است منتظر نشست با كي‌روش هستم، درحاليكه در شرايط عادي بايد زودتر همديگر را مي‌ديديم. البته ديداري كاملا اتفاقي بعد از مسابقه با استقلال با همديگر داشتيم و چندي پيش هم با سيموئز جلسه‌اي داشتم كه همين صبحت‌ها را همانجا به دستيار كي‌روش منتقل كردم.

وي با بيان اينكه به قوانين حاكم بر فوتبال پايبند است، افزود: زمانيكه هدايت تيم ملي كرواسي را برعهده داشتم، خودم به اين مسائل اهميت مي‌دادم. حتي با تيم كرواسي در جام جهاني حضور داشتم و با توجه به تجربياتي كه با تيم‌هاي ملي كرواسي و مونته‌نگرو داشتم، بايد بگويم يك ماه و نيم زمان بسياري خوبي بوده و براي آماده‌سازي تيم ملي كفايت مي‌كند، اگر تيم ملي برنامه آماده‌سازي داشته باشد.

كرانچار در پايان گفت: فاصله زماني 17 ارديبهشت‌ تا 26 خرداد زمان بسيار خوبي است كه تيم ملي ايران به مصاف تيم‌هاي قدرتمندي از آمريكاي لاتين و آفريقا برود تا براي ديدار با نيجريه و آرژانتين آماده‌تر شود. در ماه‌هاي فوريه و مارس هم روزهاي فيفا وجود دارد كه مي‌توان از آن براي برگزاري بازي دوستانه استفاده كرد، نه تعطيلي ليگ. واقعا كي‌روش كه خودش سرمربي پرتغال، دستيار فرگوسن در منچستر و سرمربي رئال مادريد بوده، نبايد از من آموزش ببيند.

كد خبر: 2196657

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۴:۱۶

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن