تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802537899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفت‌وگويي متفاوت از سرمربي تيم ملي فوتبال ايرانكي‌روش: مسي ديگر كيست؟!/مورينيو را دوست داشته باشيد تا زندگي كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گفت‌وگويي متفاوت از سرمربي تيم ملي فوتبال ايرانكي‌روش: مسي ديگر كيست؟!/مورينيو را دوست داشته باشيد تا زندگي كنيد
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: اولين بازي در جام جهاني بسيار مهم است چرا كه بازيكنان در آن عصبي بازي مي‌كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس، كارلوس كي‌روش با حضور در يك برنامه تلويزيوني در خصوص موضوعات مختلفي صحبت كرد. او در اين گفت‌وگو درباره صحبت‌هاي سرمربي تيم ملي نيجريه، بازي‌هاي تداركاتي براي تيم ملي و ... صحبت كرد كه در زير مي‌خوانيد:

*عملكرد چه تيم‌هايي را در جام جهاني موفق‌تر از ساير تيم‌ها مي‌دانيد؟

در اين دوره از جام جهاني تمامي غول‌هاي فوتبال حضور دارند همه تيم‌هايي كه قهرمان جام جهاني در دوره‌هاي گذشته شده‌اند در جام جهاني 2014 برزيل حضور دارند. تيم‌هايي مثل ايتاليا، آرژانتين، آلمان، اسپانيا، اروگوئه و برزيل همگي از غول‌هاي فوتبال جهان هستند و من مطمئنم كه سه تيم از چهار تيم پاياني جام جهاني از بين اين تيم‌ها انتخاب مي‌شوند و شايد تيم ديگر از ميان تيم‌هايي مثل پرتغال و انگليس انتخاب شوند. اما نظر من اين است كه حتماً سه تيم از بين چهار تيم پاياني جام جهاني را غول‌هاي فوتبال تشكيل مي‌دهند.

*انتخاب مرد سال فوتبال جهان هم در پيش است شما به چه كسي رأي داديد؟

همانطور كه مي‌دانيد طبق قوانين فيفا اعلام رأي محرمانه است و نمي‌شود آن را بيان كرد اما باز هم تأكيد مي‌كنم كه رأي من فقط رأي كارلوس كي‌روش نبود بلكه رأي تمام مربيان فوتبال ايران و اعضاي كادر فني تيم ملي بوده كه ما ارجح‌ترين رأي را به فيفا معرفي كرديم. از من نخواهيد كه بگويم به چه كسي رأي داديم چرا كه ممكن است فيفا جريمه‌ام كند!

*در حال حاضر چه بازي‌هاي تداركاتي براي تيم ملي فوتبال ايران در نظر گرفته شده است؟

در حال حاضر تيمي انتخاب نشده اما اگر بخواهم به صورت قطعي در اينباره حرف بزنم بايد بگويم كه بعد از صعود به جام جهاني امكان برگزاري بازي‌هاي دوستانه نبود چرا كه تيم‌هاي ايراني درگير ليگ قهرمانان آسيا بودند و اين مسابقات به ما اجازه نداد كه بازي تداركاتي برگزار كنيم. البته همانطور كه مي‌دانيد از آنجايي كه صعود ما به جام ملت‌هاي آسيا قطعي شده و با جلب نظر فدراسيون فوتبال كويت زمان بازي ما با اين تيم جلوتر افتاد تا بتوانيم در تاريخ 5 مارچ (14 اسفند) يك بازي دوستانه برگزار كنيم. البته ما منتظر قرعه‌كشي جام جهاني بوديم و قبل از قرعه‌كشي دست ما براي برگزاري بازي دوستانه بسته بود. فكر مي‌كنم تا ماه فوريه(بهمن) بتوانيم همه برنامه‌هايمان را قطعي كنيم.

*سرمربي تيم ملي نيجريه گفته كه بازي با ايران سخت‌تر از بازي با آرژانتين استع شما دراينباره چه پاسخي داريد؟

نكته‌اي كه من بايد به آن اشاره كنم اين است كه فوتبال ايران از قول‌هاي دنيا نيست. اما منظور مربي تيم نيجريه از اين حرف اين بوده كه هميشه در چنين تورنمنت‌هايي بازي اول بسيار مهم است چون بازيكنان با شرايط عصبي‌اي به ميدان مي‌روند. البته شايد چون تيم نيجريه مقابل تيم‌هاي آسيايي بازي نكرده و از اين تيم‌ها شناخت ندارد برايشان اين بازي سخت باشد و من فكر مي‌كنم كه مهمترين دليل صحبت‌هاي سرمربي نيجريه به همين دليل بوده است. در جام جهاني 2010 كه من سرمربي تيم ملي پرتغال بوده‌ام برزيل هم در اولين ديدارش به سختي كره شمالي را شكست داد. و به اين خاطر من از فدراسيون فوتبال خواسته‌ام تا بعد از پايان ليگ در 9 آوريل(20 فروردين) اردويي را در آفريقا برگزار كنيم تا بازيكنان با تمركز بيشتري به ديدار حريف آفريقايي بروند.

*شما امروز در نشست خبريتان صحبت از عمليات غيرممكن كرديدفكر مي‌كنيد تيم ملي ايران مي‌تواند از گروهش در جام جهاني صعود كند؟

وقتي از مأموريت غيرممكن صحبت كردم منظورم فيلم و سينما بود كه آن را به فوتبال ربط دادم در واقع خداوند بشر را خلق كرده تا مأموريت‌هاي غيرممكن انجام دهد ما بايد كارهاي غيرممكن را ممكن كنيم. من از همه مردم دعوت مي‌كنم كه اين فيلم را ببينند تا متوجه شوند كه چطور غيرممكن ممكن مي‌شود و مي‌توان گام‌هاي فراتري برداشت. بعضي مواقع اتفاق افتاده كه شايد خود ما هم كارهاي غيرممكن را ممكن كرده‌ايم اما الآن خبر نداريم بايد اعتقاد و اعتماد داشته باشيم و مثل سربازاني كه به جنگ مي‌روند براي موفقيت تلاش كنيم براي همين من صحبت از مأموريت غيرممكن كردم.

*بعضي از بازيكنان اعتقاد دارند كه لژيونر شدن دليل خوبي براي دعوت به تيم ملي است و حتي عليرضا جهانبخش را در اينباره مثال مي‌زنند، شما با اين حرف چقدر موافق هستيد؟

جمله خوبي گفتيد مي‌خواهم واضح‌تر در اينباره صحبت كنم، جهانبخش در اردوهاي قبلي هم همراه ما بود اما او بيشتر در اردوهايي حضور داشت كه براي آمادگي بازيكنان در نظر گرفته بود و دليل دوم هم اين بود كه جهانبخش درگير مسابقات زير 22 سال بود و من اعتقاد داشتم كه بازي در اين تيم براي او بهتر از نيمكت‌نشيني در تيم بزرگسالان است اما براي كساني كه اين حرف‌ها را مطرح مي‌كنند صحبتي دارم به آنها مي‌گويم كه جهانبخش پول را فراموش كرد و به هلند رفت تا آموزش ببيند. كاري كه جهانبش كرد حرفه‌اي بود و به دنبال يادگيري فوتبال رفت اما بعضي‌ها به بعد مالي توجه مي‌كنند و آموزش فوتبال را از ياد مي‌برند. اين بازيكنان پول را انتخاب مي‌كنند و من هم به كسي كه پول را انتخاب مي‌كند مي‌گويم كه نبايد كسي را متهم كنيد اين نظري است كه من دارم و فكر مي‌كنم كار جهانبخش درس خوبي بود براي كساني كه ليگ ايران را با ليگ‌هاي اروپايي مقايسه مي‌كنند. جهانبخش در 6ماهي كه در هلند بوده به اندازه 5سال فوتبال در ايران پيشرفت كرده است.

*اگر به دو سال قبل بازگرديم شما باز هم حاضريد سرمربي تيم ملي ايران شويد؟

در اينباره شك نكنيد من بدون هيچ شكي به تيم ملي ايران مي‌آمدم.

*بعد از جام جهاني چطور؟ در تيم ملي ايران مي‌مانيد؟

هركسي در زندگي مي‌داند كه آينده در دست خداست اما آينده مربيان در دست مديرانشان است.

*چه صحبتي با مردم ايران داريد؟

من آرزوي موفقيت براي مردم ايران دارم و آرزو مي‌كنم كه غرور را به فوتبال ايران باز گردانم. دوست دارم در جام جهاني از فوتبال لذت ببريم.

*10 كلمه به شما مي‌گوييم اولين پاسخي كه به ذهنتان مي‌رسد بگوييد!

مردم ايران: بسيار مهربان

تيم ملي ايران: تيمي با رؤياهاي بزرگ

جام جهاني: بزرگترين مسابقاتي كه در جهان برگزار مي‌شود و انسان‌ها در آن حضور دارند.

ليونل مسي: او چه كسي است؟!

فرگوسن: نه تنها يك مربي بزرگ در جهان است بلكه از دوستان بسيار خوب من هم هست.

منچستر يونايتد: تنها باشگاهي كه از باخت آن متأسف مي‌شوم و الآن هم مي‌بازد.

رئال‌مادريد: يكي از بهترين گزينه‌هايي بود كه در آن كار كردم اما اتمام كار من در آن تيم آن چيزي كه مي‌خواستم نبود. اگر دوباره شانس حضور در اين تيم به من داده شود از آن استفاده مي‌كنم.

خوزه مورينيو: يكي از بهترين مربيان جهان و خوشحالم كه بگويم او 5سال در دانشگاه شاگرد من بود. مورينيو مثل عقاب است او را دوست داشته باشيد تا زندگي كنيد!

ليگ برتر ايران: يكي از بهترين ليگ‌هاي آسيا كه جاي پيشرفت دارد

كارلوس كي‌روش: در خدمت شما هستم! برايم خيلي باعث افتخار است كه در ايران حضور دارم.

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن