تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804254970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقوي: دفاعي بازي نکرديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تقوي: دفاعي بازي نکرديم
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما مقابل نفت دفاعي بازي نکرديم.

مجتبي تقوي پس از پيروزي يک بر صفر ذوب آهن مقابل نفت، اظهار داشت: فکر نمي‌کنم لازم به گفتن باشد که نفت يکي از بهترين‌ تيم‌هاي فوتبال کشور ماست، اين تيم هم از لحاظ فيزيکي و هم تاکتيکي شرايط بسيار خوبي دارد. ما بازي دشواري مقابل نفت داشتيم. بازيکنان نفت دوندگي زيادي دارند و درگير هم هستند و اين دو ويژگي باعث شده تا تيم آنها از ساير تيم‌ها متمايز باشند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: متأسفانه شرايط ذوب آهن در دوران گذار است و وضعيت بسيار سختي داريم و در اين شرايط همه مي‌دانند که هنگامي که به دهه پاياني بازي‌ها مي‌رسيم بازي‌ها دشوارتر مي‌شود.

سرمربي ذوب آهن تصريح کرد: ما در اين بازي منظم ظاهر شديم. چيزي که در ديدارهاي گذشته از آن دور بوديم اما در اين بازي توانستيم منظم ظاهر شويم. من اين پيروزي را به همه مردم و علاقمندان ذوب آهن هديه مي‌دهم. با تمام وجود بازيکنانم در اين ديدار ظاهر شدند و اميدوارم در ادامه هم اين روند وجود داشته باشد.

تقوي يادآور شد: ذوب آهن تيم ريشه‌دار و قوي‌اي است اميدوارم شرايط در ادامه براي اين تيم بهتر شود. بازي بسيار سختي مقابل نفت داشتيم فکر مي‌کنم لطف خدا شامل حال ما شد و تيم نفت که دو سه موقعيت خوب به دست آورد نتوانست به گل برسد.

وي تأکيد کرد: در نيمه دوم که نفت حمله مي‌کرد ما هم چندين ضدحمله داشتيم. بازيکنانم با انرژي زيادي در اين بازي داشتند و اميدوارم با درايت بتوانيم شرايط تيم ريشه‌دار ذوب آهن را بهتر کنيم.

وي در مورد اينکه آيا از عملکرد مهاجمانش راضي است، گفت: معتقدم گلزني ملاک قوي و ضعيف بودن مهاجم نيست بلکه بستگي به شرح وظايفي دارد که بازيکنان چگونه در زمين پياده کنند. بياتي‌نيا يکي از بااخلاق‌ترين و بازيکن قدرتي خوبي است که در بازي امروز در پست تخصصي خود حضور نداشت بلکه در نيمه دوم هم در دفاع چپ بازي کرد. عشق و علاقه بازيکنان بسيار زياد بود و عملکرد خوبي در اين بازي داشتند. ما دو موقعيت بسيار خوب هم از دست داديم، در ديدار با ملوان هم 11 موقعيت گلزني به دست آورديم که نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. بازيکنان جنگندگي و دوندگي زيادي داشتند که سنگيني فشار کار تيمي مانع از برخي موقعيت‌ها مي‌شود بايد اين ويژگي و خصلت را حفظ کنيم و آن را در بازي‌هاي آينده از دست ندهيم. ما فرصت‌هاي زيادي از دست داده‌ايم و بايد در بازي‌هاي آينده جبران کنيم.

تقوي در مورد اينکه بازيکنان نفت معتقد بودند ذوب آهن تدافعي بازي کرده، گفت: دفاع کردن با دفاعي بازي کردن متفاوت است، تيمي که تنها دفاع مي‌کند و زير توپ مي‌زند با تيمي که خوب دفاع مي‌کند فرق دارد. فکر مي‌کنم ما خوب دفاع کرديم در هر دو نيمه موقعيت داشتيم با احترام زيادي که به مربي و بازيکنان نفت قائلم اما ما خوب بازي کرديم واقعا فوتبال نفت بسيار خوب است آنها با انگيزه ظاهر مي‌شوند و بازي مقابل چنين تيم‌هايي خيلي دشوار است به لطف خدا توانستيم 3 امتياز را کسب کنيم ما دفاعي بازي نکرديم نقاط قوت حريف را شناسايي کرديم البته در يکي دو مورد اشتباه داشتيم که خدا کمک کرد.

وي افزود: ما در نيمه دوم هم فرصت‌هايي داشتيم در اين بازي دو بازيکن ما مصدوم شدند بازيکنان‌مان به هيچ عنوان به دنبال وقت‌کشي نبودند يک بار بازيکن‌مان روي زمين افتاد که با برانکارد به بيرون انتقال پيدا کرد و تعويض شد، افتخار مي‌کنم که بازيکنانم با اين شرايط حساس هيچ‌وقت غيراخلاقي بازي نکردند و به دنبال ارائه بازي خوب هستند.

پنج شنبه 1392/10/19 17:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن