تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820224097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقوي: نبايد بيش از اندازه به بازيکنان فشار آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تقوي: نبايد بيش از اندازه به بازيکنان فشار آورد
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بدون شک برخورد من با شرايط و بازيکنان بايد عوض شود و اين اتفاق امروز در رختکن تيم افتاد.

 مجتبي تقوي بعد از بازي تيمش مقابل ملوان بندر انزلي در کنفرانس خبري با خبرنگاران اظهار کرد: ما امروز شرمنده هواداران شديم که در اين هواي سرد آمدند و ذوب‌آهن را تشويق کردند و ما بايد تلاش کنيم و در بازي‌هاي آينده اين مردم را خوشحال کنيم.

به گزارش تسنيم، وي پيرامون شرايط اين بازي افزود: بازي را در نيمه نخست مساوي کرديم و دليل آن نيز موقعيت‌هاي گلي بود که در زمان برتري يک بر صفر از دست داديم زيرا در فوتبال ايجاد کردن اين همه موقعيت کار سختي است و من متاسفم که نتانستيم از 11 موقعيت حتي بيشتر از يک گل بزنيم و حريف از 3 موقعيت يک گل زد.

سرمربي تيم ذوب‌آهن گفت: فعلاً که فوتبال چهره زشت خودش را به ما نشان داده و اميدوارم که در آينده به من لبخند بزند اما با اين حال جو تمرينت ما تغيير کرده و ما بر روي تمام کنندگي بازيکنان کار کرده و سعي کرديم که ساختار دفاعي تيم را عوض کنيم.

تقوي با اشاره به تغييرات خطوط مختلف تيمش در اين مسابقه گفت: امروز در خانه با 2 مهاجم بازي کرديم و اين يک کار ريسکي بود که روزنه‌هاي دفاعي ما را براي حريف باز کرد اما ما براي گل زدن بايد تمام تلاش خود را انجام دهيم؛ بازيکنان ما همه جوان هستند و موقعيت‌هاي خود را از دست مي‌دهند اما با داد و بيداد مشکل حل نمي‌شود و بايد صبور باشيم.

تقوي با بيان اينکه بازيکنان ذوب‌آهن سربازان ما هستند و براي ما مي‌جنگند، اظهار کرد: نبايد روحيه آنها را خراب کنيم زيرا بازيکنان زيادي نداريم و شما ديديد که سپهر حيدري با وجود 5 دقيقه بازي کردن، با تمام وجودش براي تيم بازي کرده و بازيکنان بايد از او درس بگيرند.

وي در پاسخ به اينکه چرا در شرايطي که تنها 9 هفته از مسابقات ذوب‌آهن باقي مانده، خيلي راحت درباره آينده ذوب‌آهن صحبت مي‌کند، عنوان کرد: من موافق هستم که برخورد من بايد به طور قطع عوض شود و امروز نيز در رختکن اين اتفاق افتاد اما به هر حال در فوتبال لحظه‌اي غفلت سبب پشيماني است و من مسئوليت تمرينات و نتايج را بر عهده داشته و به راحتي نبايد از اين شرايط بگذرم زيرا وضعيت روز به روز سخت‌تر شده و احتياج به نظارت بيشتري دارد.

سرمربي ذوب‌آهن با اشاره به نحوه يارگيري ذوب‌آهن در نيم‌فصل تاکيد کرد: صحبت از گذشته دردي را دوا نمي‌کند و بايد به همين سربازها انرژي داده و آنها را به جلو بفرستيم و همه اين را مي‌دانند که کسي که زود خودش را ببازد، شرايط به سود او نخواهد بود و بايد توکل داشته باشيم.

تقوي گفت: اضافه شدن يک مهاجم خارجي در زمان مناسب شرايط را بهتر مي‌کند اما فشار بيش از اندازه به اين بازيکنان سبب مي‌شود که آنها روحيه‌اي براي بازي نداشته باشند.



جمعه 1392/10/13 18:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن