تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين بازي شاگردان هيپيا در نيم فصل جدال با بدترين خط دفاعي ليگ به اميد كاهش امتياز با صدر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: آخرين بازي شاگردان هيپيا در نيم فصل جدال با بدترين خط دفاعي ليگ به اميد كاهش امتياز با صدر
بايرلوركوزن تيم دوم جدول رده‌بندي ليگ آلمان اميدوار است با پيروزي در آخرين بازي نيم‌فصل اول خود در خانه وردربرمن، بتواند اختلافش با بايرن مونيخ را كه بايد در فينال جام جهاني باشگاه‌ها به ميدان برود، به 4 امتياز كاهش بدهد.
باواريايي‌ها امشب در فينال اين رقابت‌ها بايد به مصاف تيم راجا كازابلانكا از مراكش بروند و در صورت پيروزي مقابل ميزبان، پنجمين قهرماني خود در سال 2013 را جشن خواهند گرفت. به همين دليل بازي شاگردان گوارديولا با اشتوتگارت به تعويق مي‌افتد و همين مساله فرصت را در اختيار لوركوزن گذاشته تا اختلافش با صدر را كمتر كند.
لوركوزن در حالي ميهمان برمن است كه هفته گذشته براي اولين بار در خانه شكست خورد و پس از چهار برد پياپي، با يك گل به فرانكفورت باخت. اين تيم كه حضورش در مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا نيز مسجل شده، براي نيم‌فصل دوم خودش را تقويت كرد و توانست ريو سونگ وو مهاجم 20 ساله اهل كره جنوبي را از باشگاه اف سي ججو به خدمت بگيرد.
شاگردان سامي هيپيا امروز برابر برمني قرار مي‌گيرند كه با دريافت 37 گل در 16 بازي قبلي عنوان بدترين خط دفاعي ليگ را يدك مي‌كشد؛ مساله‌اي كه توماس ايچين مدير ورزشي اين تيم نيز به آن اعتراف مي‌كند: «هر بار كه حريف در محوطه جريمه ما صاحب توپ مي‌شود، اوضاع براي‌مان بسيار خطرناك مي‌شود.»

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن