تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802979996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين تمرين صبا در ورزشگاه يادگار امام/ صبا به دنبال تلافي شكست نيم فصل اول


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آخرين تمرين صبا در ورزشگاه يادگار امام/ صبا به دنبال تلافي شكست نيم فصل اول
قم - خبرگزاري مهر: برگزاري آخرين تمرين صبا در ورزشگاه يادگار امام، انگيزه استقلالي سابق صبا براي آقاي گلي و ... مهم‌ترين عناوين آخرين اخبار از تيم صباي قم در آستانه ديدار با استقلال تهران است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهاجم تيم فوتبال صباي قم و بازيكن سابق تيم استقلال تهران در تركيب اصلي صباي قم در هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور به دنبال كسب چهارمين عنوان آقاي گلي ادوار مختلف ليگ برتر فوتبال است.

اين بازيكن غلامرضا عنايتي است كه در 18 بازي قبل صباي قم در سيزدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور موفق به زدن هشت گل براي صبا شده و هم اكنون در كنار كريم انصاري فرد در صدر جدول گلزنان جاي دارد.

به نظر مي‌رسد مسابقه عصر فرداي صباي قم برابر استقلال تهران در هفته چهارم از دور برگشت بازي هاي فصل جاري ليگ برتر فوتبال يك از روزهاي خاص اين مهاجم پا به سن گذاشته اما آماده است و وي قصد دارد دروازه تيم سابقش را با هدف خروج صبا از بحران هشت هفته پيروز نشدن باز كند.

آخرين تمرين صبا در ورزشگاه يادگار امام

بازيكنان تيم فوتبال صباي قم پيش از ديدار حساس عصر فردا برابر استقلال تهران، عصر امروز آخرين تمرين خود را برگزار مي‌كنند.

صبايي‌ها طبق معمول يك روز زودتر از بازي هاي خانگي خود از تهران به قم مي آيند و پيش از آنكه در هتل محل اقامت خود مستقر شوند، يكسره به ورزشگاه يادگار امام مي روند و همزمان با ساعتي كه قرار است فردا بازي آغاز شود آخرين تمرين خود را در اين ورزشگاه انجام مي دهند تا خود را براي ديدار حساس عصر جمعه با استقلال تهران آماده كنند.

استقلال براي شكستن طلسم پيروز نشدن در قم به ميدان مي‌آيد

يكي از مهم‌ترين دلايلي كه ممكن است ديدار عصر جمعه صباي قم با استقلال تهران را بيش از پيش حساس‌تر كند، انگيزه استقلال هاي براي شكست طلسم پنج فصل پيروز نشدن در قم است.

استقلال تهران از هشتمين دوره رقابت هاي ليگ برتر فوتبال كه تيم صبا به عنوان نماينده قم در جام خليج فارس به ميدان مي رود تا كنون پنج بار در چارچوب رقابت هاي ليگ برتر فوتبال در قم با صبا باز كرده اما در هيچ يك از اين بازي ها موفق به شكست صباي قم نشده است.

استقلالي ها پيش از اين يك بار در ورزشگاه يادگار امام قم باخته اند كه اين باخت با نتيجه سه بر يك به هشتمين دوره ليگ برتر و زماني كه قلعه نويي سرمربي استقلال و فيروز كريمي سرمربي صبا بود باز مي گردد اما در چهار بازي ديگر دو تيم در اين ورزشگاه يا بدون گل و يا يك بر يك مساوي كرده اند.

صبا به دنبال تلافي شكست نيم فصل اول

شاگردان عبدالصمد مرفاوي علاوه بر تلاش براي جبران هشت هفته ناكامي براي تلافي شكست در ديدار رفت فصل جاري ليگ برتر مقابل استقلال نيز تلاش مي كنند.

در ديدار رفت دو تيم كه در هفته چهارم دور رفت از سيزدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام خليج‌فارس در ورزشگاه 100 هزار نفري آزادي تهران برگزار شد، تيم استقلال توانست با نتيجه يك بر صفر از سد صبا عبور كند و در آن مقطع دومين شكست صبا در ليگ سيزدهم را به ثبت برساند، بنابراين صبايي ها انگيزه زيادي دارند تا در اين بازي خانگي خود اين شكست را جبران كنند.

تلاش صباي قم براي جدايي از جمع فانوس به دست ها

صبايي ها در ديدار فردا برابر استقلال تهران يك انگيزه ديگر نيز دارند و اين مهم فرار از جمع قعرنشين‌ها و پيوستن به تيم‌هاي بالاي جدول در ليگ برتر است.

تيم صباي قم در حالي در دهمين ديدار خانگي خود به مصاف استقلال تهران مي‌رود كه هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان با دو گل باخته و در مجموع از 18 بازي گذشته خود در 10 مسابقه شكست خورده تا عدد بيشترين تعداد باخت در ليگ امسال مقابل نام اين تيم حك شود.

از سوي ديگر در تيم استقلال تهران كه امير قلعه نويي هدايت آن را بر عهده دارد، تلاش براي رسيدن به سه تيم بالاي جدول كه يك امتياز از اين تيم بيشتر دارند همچنان به بازيكنان اين تيم انگيزه مي دهد كه در مقابل صباي قم براي پيروزي تلاش كنند.

تا پيش از شروع ديدار دو تيم در عصر يكي از آخرين روزهاي پائيز سال جاري، صباي قم از 18 هفته گذشته از بازي هاي سيزدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام خليج‌فارس، موفق به كسب 16 امتياز و مكان سيزدهم جدول شده در حالي كه استقلال با 32 امتياز چهارم است.

كد خبر: 2198998

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۴:۱۸

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن